השוק

עשות אשקלון עם צבר הזמנות של 1.5 מיליארד שקל, קיבלה הזמנה חדשה

עשות שבשליטת פימי קיבלה הזמנה חדשה ממשרד הביטחון מה שמביא את צבר ההזמנות הכולל שלה ל-1.5 מיליארד שקל; אלי דמרי, מנכ"ל החברה: "מדובר בהזמנות משמעותיות בעלות ערך מוסף לפעילות הקבוצה"
ניצן כהן | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום, pixabay)
המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר מביאה את מערכת הביטחון הישראלית להגביר את קצב ההזמנות שלה מהתעשיות הביטחוניות המקומיות. עשות אשקלון שבשליטת קרן פימי היא אחת מהן כשההזמנה החדשה ממשרד הביטחון מביאה את הצבר הכולל של ההזמנות ממנה ל-1.5 מיליארד שקל.
אם כן, עשות אשקלון קיבלה הזמנות ממשרד הביטחון (מנה"ר) בהיקף של כ-59 מיליון שקל בנוסף, קיבלה החברה הזמנת מסגרת מלקוח בטחוני מקומי בסך כ-17 מיליון שקל ל-3 שנים. הסכום המצטבר של הזמנות בתחום הצבאי מתחילת השנה מסתכם בכ-435 מיליון שקל. לחברה צבר הזמנות והסכמי מסגרת בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל.
 
מנכ"ל עשות, אלי דמרי: "מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל", החברה ממשיכה בפעילותה באופן שוטף, תוך תמיכה מלאה במשרד הביטחון בפרט ובכלל לקוחותיה בארץ ובעולם בכל תחומי הפעילות, כולל עמידה מלאה בצרכים המיוחדים ובאספקות הנדרשות.
"קצב קבלת ההזמנות ממשרד הביטחון, התגבר משמעותית במהלך הרבעון הרביעי בהמשך לפרוץ המלחמה. חלק מההזמנות הינם לחלקי חילוף של מוצרים שבשנים קודמות לא הוזמנו מהחברה ומדובר בהזמנות משמעותיות בעלות ערך מוסף לפעילות הקבוצה. קבלת ההזמנה מגדילה באופן משמעותי את צבר ההזמנות של החברה ומהווה ציון דרך חשוב מאד בחיזוק מעמדה של החברה כמובילה עולמית וטכנולוגית בתחום הביטחוני".
עשות אשקלון, בשליטת קרן פימי (85%), קיבלה הזמנות חדשות ממנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה״ר), במהלך 2023, ועד היום, בהיקף כספי מצטבר של כ-386 מיליון שקל (כולל כ-61 מיליון שקל שהתקבלו בדולר סיוע).
עשות אשקלון עוסקת בייצור מערכות הנעה, ממסרות ומכלולים מורכבים וייחודיים לכלי רכב משוריינים (מרכבה, נמ"ר ועוד). בנוסף, עשות מספקת לחברות ענק בינלאומיות בתחומי התעופה הצבאית והאזרחית חלקים ורכיבים קריטיים הכוללים חלקים נעים וגלים סובבים מרכזיים למנועי סילון (Jet Engine Shafts).
בשנת 2011 הרחיבה עשות את פעילותה בשוק האמריקאי לאחר שרכשה את חברת Reliance Gear שמפעלה נמצא באילינוי, ארה"ב. Reliance Gear מתמחה בייצור מערכות גלגלי שיניים ורכיבים מתקדמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה