השוק

התעשייה האווירית מתפוצצת: הגיעה לשיא הזמנות של 21 מיליארד דולר

חברת דירוג האשראי S&P הודיעה על העלאת דירוג האשראי של התעשייה האווירית בעקבות הביצועים התפעוליים האיתנים שמציגה החברה, אשר הגיע לשיא של 21 מיליארד דולר, הנתונים יאפשרו לחברה לשמור על מרווח מתנאי הורדת הדירוג
מערכת ice | 
המטוס של התעשייה האווירית (צילום התעשייה האווירית)
חברת דירוג האשראי-מעלות S&P, הודיעה היום כי היא מעלה את דירוג התעשייה האווירית ל A- הבינלאומי על כך שהחברה ״ממשיכה להציג ביצועים תפעוליים איתנים, וצבר ההזמנות שלה של הגיע לשיא של 21 מיליארד דולר״. עוד נכתב בדו״ח כי ״קצב התפוקה כמעט אינו מושפע מהמלחמה ומגיוס המילואים״.
כותבי הדו״ח סבורים כי התחזית היציבה משקפת את הערכתם כי מדיניות פיננסית זהירה השומרת על נזילות תאפשר לחברה לשמור על מרווח נאות מהתנאים התומכים בדירוג.
סמנכ"ל הכספים של התעשייה האווירית, ערן אנצ׳יקובסקי: ״העלאת הדירוג דווקא בתקופה של חוסר וודאות כלכלית ותנודתיות בפרמטרים כלכליים שונים, מבטאת את האמון הרב של חברת הדירוג בתוצאות החברה. העלאה זו היא ביטוי של המשך התנופה והשיפור בתוצאות העסקיות של החברה, צמיחה מתמדת ברווחיותה, העמקת התייעלותה התפעולית, חיזוק תזרים המזומנים וגידול משמעותי בצבר ההזמנות. כל אלו מציבים את החברה בעמדת זינוק מצוינת להמשך ההצלחה העסקית של החברה."
בשבוע שעבר דווח שהתעשייה האווירית סגרה שני חוזים חדשים עם מדינות באסיה, זאת בצל החשש מסין וצפון קוריאה. אחת העסקאות נחמה עם התעשייה האווירית של דרום קוריאה במסגרתה תספק למסוקים קלים מתוצרתה את מערכת ADA שנועדה להתמודד עם חסימת GPS. מערכת זו שולבה כבר במערכים מתקדמים של חיל האוויר הישראלי בסוגים שונים של מטוסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה