השוק

ב-2.5 מיליון דולר: אורביט הישראלית ויצרנית Airbus בעסקה מסקרנת

אורביט מדווחת על קבלת הזמנה נוספת מיצרנית המטוסים איירבוס: החברה תספק מערכות ניהול שמע דיגיטליות להתקנה במטוסי משימה. מתחילת השנה דיווחה החברה על הזמנות בהיקף של כ- 53.8 מיליון דולר
מערכת ice | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום, shutterstock)
אורביט טכנולוג'יס, מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית, הודיעה היום כי קיבלה הזמנות מיצרנית המטוסים Airbus לאספקת מערכות ניהול שמע דיגיטליות בשווי כולל של כ-2.5 מיליון דולר. אספקת מערכות השמע צפויה במהלך 2024-2028.
הזמנה זו מתווספת למספר הזמנות בהיקף משמעותי עליהן דיווחה החברה לאחרונה אשר כוללת חתימה על הסכם מסגרת עם חיל האוויר האמריקאי בהיקף של כ-16.5 מיליון דולר לאספקת שירות למערכות תקשורת הפנים ושדרוג יחידות ההפעלה במערך מטוסי ה 135-KC. כמו כן, לאחרונה דיווחה החברה על קבלת הזמנות ממשרד הביטחון הישראלי לאספקת מערכות תקשורת מתקדמות בהיקף של כ-16.6 מיליון דולר.

דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, מסר: "אנו מסיימים את שנת 2023 עם מספר הזמנות משמעותיות וגאים על הזמנות נוספות של חברת Airbus, לקוח אסטרטגי רב שנים של אורביט, לאספקת מערכות שמע למטוסי משימה. אמינות מערכות השמע של אורביט יחד עם ביצועים מעולים, מביאים לקוח זה להזמין מערכות נוספות. הזמנה זו, ביחד עם קודמותיה, מעידות על האמון של יצרניות המטוסים ברחבי העולם במוצרי אורביט. נמשיך לפעול גם בשנה הבאה ביתר שאת לבניית צבר הזמנות משמעותי לטובת המשך הצמיחה שלנו כחברה מובילה בתחומה".
פתרון ה-ADAMS של אורביט (מערכת דיגיטלית לניהול שמע אווירי) תוכנן על מנת לענות על הצרכים הספציפיים של מטוסי משימה גדולים ומתקדמים. זהו פתרון שמע ושליטה מאובטח, המשלב את ניתוב השמע והנתונים בקרב אנשי צוות שונים ובכלל זה צוות התחזוקה, הטכנאים ומערכות התקשורת וההקלטה של המטוס. ADAMS הינו פתרון אינטרקום פנימי ודיסקרטי התומך בעד 20 משתמשים בעלי יכולת מלאה לתקשורת פנימית.
אורביט הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב בשליטתה של קרן ההשקעות פימי. לקוחות החברה כוללים יצרני מטוסים גדולים, חילות אויר ומעל ל-25 ציים ימיים ברחבי העולם, אינטגרטורים גדולים וחברות כדוגמת: Airbus, Boeing, Lockheed Martin, Northrop Grumman, Collins; ספקי שירותי תקשורת כגון: Inmarsat, Leonardo,,Telespazio   ,Eutelsat ,SES Gilat,  L3Harris, ארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון: אימאג'סאט וסוכנויות חלל אירופאיות וארגונים ביטחוניים וממשלתיים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה