השוק

דירוג מנהלי הכסף: זה מנהל ההשקעות עם התשואה הטובה בנובמבר

שוק ההון תיקן בחודש נובמבר וזאת לאחר שנרשמה התמתנות בתחזיות האפוקליפטיות בשווקים; התיקון היה לאורך כל השדרה וזה אומר שהמניות שסבלו מתגובת יתר בתחילת השנה עברו תיקון ושוק האג"ח החל להיערך לתוואי ריבית יורדת; דירוג מנהלי ההשקעות לנובמבר

ניצן כהן | 
מנהלי ההשקעות בישראל (צילום רמי זרנגר, יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik)
חודש נובמבר היה בסך הכל חודש טוב בשווקים הפיננסים וזה אומר שנרשמו עליות שערים לכל אורך השדרה. עליות השערים הללו השתרשו היטב לחסכונות של הציבור והן תיקנו את הירידות מוקדם יותר השנה בעולמות קופות הגמל וקרנות ההשתלמות.
עכשיו נסביר שהעליות של נובמבר עלולות להתגלות כמלכודת שוורים ואם זה באמת המצב הרי שצריך להיזהר במעלה הדרך.

נזכיר שתנאי המקרו מאוד מבולבלים כרגע. המלחמה בישראל, המלחמה באוקראינה, ההשתוללות של החות'ים בים סוף, כל אלה גורמים משבשים ומכאן שכל הנחת עבודה שתתקבל בעולם ההשקעות היא הנחה ספקולטיבית לגמרי, כלומר היא נכונה בדיוק כמו שהיא אינה נכונה בעיקר בגלל שחוסר הוודאות גדול מהוודאות כרגע.
אם כן, דירוג מנהלי הכסף לחודש נובמבר מגלה ששוב, מי שהיה אגרסיבי מאוד בשווקים סבל מהירידות של תחילת השנה ומכאן הוא נהנה מהעליות יותר מאחרים. המסלול הכללי (זה שנבחר לדירוג זה) הוא המסלול בו יש למנהלי ההשקעות חירות כמעט מוחלטת בבחירת ההשקעות שלהם ומכאן שהחלטות טובות שמתקבלות מניבות תשואות, והחלטות פחות טובות מניבות תשואות פחות טובות וכאן, במסלול הזה נבחן מנהל השקעות עד כמה ההחלטות שלו מניבות תשואות טובות יותר מהמתחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה