השוק

פאגאיה מתקרבת ל-25 מיליארד דולר: זה ההסכם החדש שחתמה

פאגאיה הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת אקסטר פיננס, חברת מימון רכבים מהמובילות בארה"ב המספקת פתרונות מימון עבור למעלה ממיליון לקוחות מ-13,000 סוכנויות. בעקבות העסקה, מתקרבת החברה ליעד של 25 מיליארד דולר בנפח שנתי של הלוואות
מערכת ice |  1
גל קרובינר (צילום יחצ)
פאגאיה הודיעה על שיתוף פעולה עם אקסטר פיננס (Exeter Finance), חברת מימון רכבים מהמובילות בארה"ב המספקת פתרונות מימון עבור למעלה ממיליון לקוחות, ביותר מ-13,000 סוכנויות. באמצעות שילוב המוצר האוטומטי של פאגאיה, הכולל גישה לטכנולוגיית קבלת החלטות אשראי אוטומטית לחלוטין ומימון בזמן אמת באמצעות מתן הלוואות, אקסטר (Exeter) יכולה לעזור לסוכנויות הרכב שברשת שלה למכור יותר רכבים, מבלי לקחת על עצמה סיכון נוסף.
"אנחנו נרגשים להשתמש בטכנולוגיית ה-AI ורשת ההלוואות של פאגאיה כדי לשרת את סוכנויות הרכבים שלנו ברחבי הארץ", אמר בראד מרטין, נשיא ומנהל תפעול של אקסטר (Exeter). "במצב הנוכחי של שוק אשראי תחרותי הולך וגובר, שיתוף פעולה זה יעזור לסוכנויות שלנו למכור יותר רכבים חדשים ומשומשים ולאפשר חוויות לקוח אידיאלית בזמן אמת".
"אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם אקסטר (Exeter) בו בזמן שאנחנו ממשיכים להרחיב את מוצר ההלוואות לרכב לחברות מימון רכב מובילות ולמלווים שונים. עם הצטרפותה של אקסטר (Exeter), הצפי הוא שב-2023 היא תתרום 15%-20% מהיקף הפעילות של פאגאיה בשלוש השנים הקרובות", אמר גל קרובינר, מייסד שותף ומנכ"ל פאגאיה.
"מוצרי ההלוואות המופעלים בטכנולוגיה של פאגאיה מאפשרים לסוכנות הרכב לאשר יותר לקוחות ולהרחיב את העסקים שלהם בצורה מהירה ויעילה יותר. ככל שהפעילות העסקית שלנו מאיצה, אנו ממשיכים להתמקד בהרחבת חבילת המוצרים על מנת להמשיך ולעזור לשותפים שלנו לשרת את הלקוחות שלהם", הוסיף.
זהו השותף ה-29 המצטרף לרשת ההלוואות המונעת על ידי AI של פאגאיה, ומקרב את החברה עוד יותר ליעד לטווח הבינוני שלה של 25 מיליארד דולר בנפח שנתי של הלוואות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיהיה גם 25 טריליארד דולר
    משה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם המודל הפסדי בכל היקף, זה לא משנה....
    סגור