השוק

בזק מצמצמת עלויות: עשרות עובדים בדרך הביתה

בזק נערכת לקיצוצים במצבת כוח האדם ותוציא לפנסיה מוקדמת 50 עובדים ותיקים; החברה תרשום הוצאה חד פעמית של 55 מיליון שקל ברבעון הרביעי של השנה
ניצן כהן |  1
רן גוראון (צילום רמי זרנגר, unsplash)
אחרי הדו"חות המצוינים של בזק החברה יוצאת במהלך קיצוצים. במסגרת התוכנית החברה תוציא לפרישה מוקדמת 50 עובדים ותיקים. עלות הוצאת העובדים לפרישה מוקדמת מוערכת ב-55 מיליון שקל, עלויות שייזקפו לדו"חות הרבעון הרביעי של השנה.
נזכיר כי לאחרונה פרש גיל שרון מתפקיד יו"ר החברה. הפרישה של שרון הפתיעה לאור ההצלחה שלו בתפקיד שנחשב לאחד הנחשקים בכלכלה הישראלית. במקומו של שרון מונה תומר רבא"ד לתפקיד

עוד נזכיר כי בזק נמצאת בתקופה לא רעה בכלל לאחר שהצליחה בזמן קצר יחסית לסגור את הפער מול המתחרות בעולמות התקשורת הקווית. התקשורת הקווית, היא למעשה פריסת האינטרנט בסיבים שהופכת לאט לאט לסטנדרט בישראל ובזק מעצם היותה חברת תשתיות התקשורת הגדולה והחזקה בישראל הייתה אמורה להוביל את התהליך בישראל, התהליך הזה התעכב במשך תקופה לא קצרה אבל נכון להיום החברה סגרה את הפערים והיא נמצאת בנקודה מעניינת מאוד.
בזק סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של 2.265 מיליארד שקל ועם רווח תפעולי של 425 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-300 מיליון שקל. מניית החברה עולה היום בכ-1.2% לאחר שאיבדה השנה 15% מערכה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל של העובדים עם הוועד הטוב במדינה
    השוחט מבגדד 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רב העובדים בפרישה טבעית נשים 62 גברים 67. נגמר עידן השוחטים
    סגור