השוק

באפ מצטרפת לענקית ההשקעות: "צמיחה מואצת לקראת הרבעון הרביעי"

באפ טכנולוגיות משיקה קמפיין בשיתוף חברת ההשקעות האמריקנית פידליטי. היקף ההכנסות ממנו מוערך במאות אלפי דולרים. באפ תנהל עבור פידליטי טורניר ענק במשחק League of Legends, שיתקיים בכל רחבי ארה"ב. המנכ"ל עילי דה-בר: "אבן דרך נוספת בצמיחה המואצת שלנו בחודשים האחרונים"

מערכת ice | 
עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות (צילום אילן ספירא)
חברת באפ טכנולוגיות (Buff.game), שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לשחקני משחקי וידאו בינלאומית, משיקה היום (רביעי) על בסיס הפלטפורמה שלה, קמפיין ייחודי עם חברת ההשקעות האמריקנית Fidelity (פידליטי), וזאת בהיקף הכנסות צפוי של מאות אלפי דולרים. 
במסגרת הקמפיין, באפ תנהל עבור פידליטי טורניר ענק במשחק League of Legends, שיתקיים בכל רחבי ארה"ב. במהלך הטורניר המשתתפים יקבלו אתגרים בתוך המשחק המשולבים עם מושגים מעולם ההשקעות כמו: The Risk Management Challenge, או Financial Fortitude challenger המחנכים את השחקנים להתנהלות פיננסית נכונה בעולם האמיתי.
הטורניר יתקיים במשך כשבעיים על גבי הפלטפורמה של באפ ותכלול גם קידום בתוך האפליקציה והמשחק כמו גם במדיה החברתית. 800 השחקנים הראשונים שישלימו את האתגר יזכו ב-500 נקודות Buff כל אחד, אשר ישמשו אותם לרכישת מוצרי גיימינג במרקטפלייס של הפלטפורמה, והזוכה במקום הראשון באתגר יזכה במחשב גיימינג מחברת Alienware. 
"אנחנו נרגשים על שיתוף הפעולה עם חברת פידליטי, אחת מחברות הפיננסיים המובילות והוותיקות בארה"ב, שפנתה אלינו על מנת להגיע לקהל צעיר יותר וכך לגייס לקוחות חדשים. הטכנולוגיה שלנו והעובדה שאנחנו פונים לקהל צעיר מאפשרת לחברות בתחומים שונים ואף 'שמרניים' להעביר את המסרים שלהם בצורה שונה שתעניין את הקהל הזה". אומר עילי דה-בר מנכ"ל באפ טכנולוגיות.
"כמו כן, קמפיין זה הוא אבן דרך נוספת בצמיחה המואצת שלנו בחודשים האחרונים, זאת על אף המלחמה והמצב הכללי במשק. רוב הפעילות העסקית שלנו היא בחו"ל, ועל כן אין שינוי מהותי או השפעה גדולה עלינו בימים אלה, ואף נרשמת עלייה מסוימת לאור כניסה לרבעון הרביעי של השנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה