השוק

סימילרווב ברבעון מוצלח: הכנסות בשווי 54.8 מיליון דולר

סימילרווב מפרסמת את תוצאות הרבעון השלישי, מדווחת על שיא ברווחיות הגולמית, עוברת לראשונה לרווח תפעולי מתואם ומשפרת את תחזית הרווח התפעולי המתואם להמשך השנה
מערכת ice | 
אור עופר, מנכ"ל סימילרווב (צילום רותם כנעני)
חברת סימילרווב, שפיתחה פלטפורמה למדידה וחיזוי של העולם הדיגיטלי ונסחרת תחת הסימול SMWB, מכריזה על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2023 ומראה רבעון נוסף של עלייה בהכנסות ובמספר הלקוחות, לצד מעבר בפעם הראשונה לרווח תפעולי מתואם והמשך התייעלות בתזרים המזומנים.
החברה מכריזה היום כי ההכנסות ברבעון השלישי לשנת 2023 צמחו ב-10% ל-54.8 מיליון דולר, זאת בהשוואה לרבעון השלישי בשנת 2022. בנוסף, החברה מדווחת על שיא במרווח הגולמי המתואם לרמה היסטורית של 83%, וכן דיווחה לראשונה על רווח תפעולי מתואם בגובה 2% מההכנסות.
כמו כן, בהתאמה, החברה הציגה תזרים מזומנים חופשי מתואם שלילי של 4.6 מיליון דולר בלבד, לעומת 25.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה הציגה רווח מתואם של 1 סנט למניה, לעומת הפסד מתואם של 18 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.
"אנחנו מציגים רבעון נוסף של צמיחה בהכנסות בסביבת ביקוש מאתגרת, והשגנו לראשונה רווח תפעולי מתואם, מדובר בהישג אדיר עבור החברה״, אמר אור עופר, מנכ״ל ומייסד סימילרווב.
עופר הוסיף ואמר: ״במהלך הרבעון השקנו את הדור החדש של הפלטפורמה שלנו, Similarweb 3.0, אשר מביא תובנות מעשיות יותר ליותר לקוחות מתמיד, במיוחד בפתרונות המחקר והשיווק שלנו, ואנו נרגשים מהעניין הרב שאנו רואים״.
עוד מוסיף עופר: ״למרות הנסיבות הקשות שאנו חווים בישראל עם פרוץ המלחמה, החברה שלנו ממשיכה לפעול ללא הפרעה, ואנו נמשיך לעזור ללקוחות שלנו לנצח בכל השווקים שלהם ברחבי העולם."
החברה פרסמה נתונים נוספים המשקפים את צמיחתה. כך למשל, נרשמה עלייה במספר הלקוחות, אשר הגיע ל-4,371, עליה של 12% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בנוסף, מחויבות הלקוחות למוצר של סימילרווב בא לידי ביטוי גם באחוז ההכנסות מחוזים רב-שנתיים, אשר עלה ל-43% מסך ההכנסות השנתיות הצפויות נכון לסוף הרבעון השלישי של 2023, לעומת 37% בסוף הרבעון המקביל אשתקד.
״השגנו שיא של כל הזמנים במרווח הגולמי המתואם וכן רבעון ראשון של רווח תפעולי מתואם״, אמר ג'ייסון שווארץ, סמנכ"ל הכספים בסימילרווב. ״הישג זה משקף את מאמצינו לשיפור יעילותה התפעולית של החברה, אשר יאפשרו לנו להגיע לתזרים מזומנים מתואם חיובי.״
תחזית לרבעון הרביעי ולשנת 2023:
עבור הרבעון הרביעי של שנת 2023, החברה צופה הכנסות כוללות בטווח של 55.5 מיליון דולר עד 56.0 מיליון דולר. צפי ההכנסות לשנת 2023 הוא בין 216.8 מיליון דולר ל- 217.3 מיליון דולר, המייצגים צמיחה של 12% בהשוואה לשנת 2022. כמו כן, החברה משפרת את תחזית הרווח התפעולי המתואם לטווח של בין 0.5 מיליון דולר עד 1.0 מיליון דולר לרבעון הרביעי, וצופה הפסד תפעולי מתואם - 8.6 מיליון דולר עד 9.1 מיליון דולר לשנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה