השוק

המניה הזו מזנקת ביותר מ-20% היום - וזו הסיבה למה

היום יעודכנו המדדים בבורסה בתל אביב והמשקלות של המניות השונות בהן, אבל למניה הזו יש גם משהו מעניין נוסף, וזו הסיבה שהיא מטפסת מידי יום מאז החלה המלחמה, והיום היא מזנקת ביותר מ-20%
ניצן כהן | 
מניות (צילום shutterstock)
מניית סילבר קסטל מזנקת היום ביותר מ-20% וזה כבר מעניין. אמנם היום יעודכנו המדדים בבורסה והמשקלות של המניות השונות במדדים אבל למניה הזו יש פעילות מעניינת שגורמת לה לעלות מידי יום מאז שהחלה המלחמה עד שהיום היא עולה ביותר מ-20%.
אם כן, סילבר קסטל היא למעשה בית השקעות שעוסק בניהול השקעות בעולמות המטבעות הקריפטוגרפים. יו"ר החברה הוא דמות מוכרת מאוד בשוק ההון, צביקה זיו, ששימש מנכ"ל בנק הפועלים מה שנותן לחברה את כובד הראש שהיא זקוקה לו בעולמות בהם היא עוסקת.

אם כן, לקוחות החברה הם למעשה משקיעים מוסדיים ומשקיעים כשירים שרוצים להיחשף לעולמות הקריפטו כשהחברה אומרת שהיא אוחזת בפוליסות ביטוח מתאימות והיא מפוקחת מעצם היותה חברה ציבורית.
אז מה קרה מאז תחילת חודש אוקטובר? אם נסתכל רגע על הביטקויין נראה מהלך עליות מרשים שהוא עבר מאז תחילת אוקטובר אז הוא נסחר ברמה של קצת יותר מ-27 אלף דולר והיום הוא נסחר סביב ה-35.5 אלף דולר וזה אומר שהעניין בעולמות הקריפטו חוזר למשקיעים ואם אנחנו יכולים להקיש מכך על סילבר קסטל הרי שמדובר בחברה שמנהלת השקעות בסיגמנט הזה ומכאן ניתן להניח שהעניין שחוזר למטבעות האלה עושה לה טוב.
אבל צריך לזכור, השקעה בעולמות הקריפטו אינה מתאימה לכל אחד. מדובר בהשקעה עם סיכונים גדולים ומכאן שיש להיזהר ולקחת את הסיכונים המחושבים בהתאם לאופי ההשקעה/ המשקיע. כך או אחרת, מניית סילבר קסטל מזנקת היום ביותר מ-20%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה