השוק

שטראוס, אסם וטרה בבשורה: המפעלים בשדרות והסביבה חוזרים לעבוד

בהתאחדות התעשיינים מדווחים כי אחרי שבוע של השבתה מוחלטת של כל המפעלים באזור עוטף עזה בשל הלחימה, פעלים רבים בשדרות ושער הנגב, בהם מפעלי חיוניים כגון שטראוס, אסם וטרה ועוד חוזרים לעבוד
מערכת ice |  1
מפעל שטראוס (צילום פלאש/ דוד כהן)
בהתאחדות התעשיינים מדווחים כי אחרי שבוע של השבתה מוחלטת של כל המפעלים באזור עוטף עזה בשל הלחימה במסגרת מלחמת "חרבות ברזל", מפעלים רבים בשדרות ושער הנגב, בהם מפעלי חיוניים כגון שטראוס, אסם וטרה ועוד חוזרים לעבוד. זאת תחת שמירה אדוקה של חיילי צה״ל, ולאחר שהצבא סרק את כל השטח ווידא כי אין מחבלים שמתחבאים במקום.
נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר: "לראשונה מאז פרוץ הלחימה, אנו בהתאחדות התעשיינים שמחים לדווח כי מפעלי שדרות ושער הנגב חזרו לעבוד בהיקף כמעט מלא. זאת כמובן תחת שמירה הדוקה של צה"ל, המבטיח את ביטחון העובדים האמיצים שלנו, שהגיעו לעבוד למרות התנאים הקשים וירי הטילים".
עוד הוסיף כי "המפעלים הללו מבטיחים שלמדינת ישראל לא יחסר דבר על מנת לנצח במלחמה. המדפים יישארו מלאים במזון, לבתי החולים ימשיכו להיות תרופות, ולצה"ל יהיה כל מה שהוא צריך כדי לייצר את אמצעי הלחימה שיבטיחו את הצלחתנו. כל זאת בזכות התעשייה הישראלית, שמעולם לא הייתי גאה בה יותר מהיום, שבאומץ ובנחישות ממשיכה לייצר גם תחת מטחי הטילים, ומבטיחה את העצמאות היצרנית של מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נוגעים בשטארוס
    ?????? 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שטראוס יכולים להשאר סגורים
    סגור