השוק

כאל בבשורה ללקוחות: כל ההקלות והפתרונות עבורכם בעקבות המלחמה

חברת כאל הודיעה כי היא פועלת לסיוע לתושבי הדרום ומציעה מגוון פתרונות ושירותים ללקוחותיה, כמו גם הקלות ופתרונות ללקוחות פרטיים מעוטף עזה. בנוסף, אלה הפתרונות ללקוחות עסקיים בינוניים וקטנים. ומה לגבי האנשים שלקחו הלוואות?
מערכת ice |  2
כרטיס אשראי (צילום shutterstock)
היום (ראשון) החל יומה התשיעי של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. לפי שעה, מתקפת הפתע של חמאס על ישראל גבתה גם כ-3,700 פצועים. צה"ל הודיע עד כה למשפחות של 126 חטופים שהם שבויים בידי חמאס בעזה והבשורות הקשות עדיין ממשיכות להגיע.
חברת כאל הודיעה כי היא פועלת לסיוע לתושבי הדרום ומציעה מגוון פתרונות ושירותים ללקוחותיה: לקוחות מאזור הדרום יועדפו אוטומטית בזמינות מוקד השירות בזמני ההמתנה. קרובי משפחה אשר רוצים לטפל בכרטיס אשראי של קרוביהם אשר נרצחו או שהינם נעדרים\חטופים יכולים ליצור קשר במספר ייעודי 03-5725115.
לקוחות אשר נדרשים להנפיק כרטיס חלופי יוכלו להשתמש בו באופן מיידי באמצעות הארנק הדיגיטלי. אתר ואפליקציית כאל זמינים 24/7 ומאפשרים ביצוע מגוון פעולות ללא צורך בנציג.
הקלות ופתרונות ללקוחות פרטיים מעוטף עזה: תתאפשר הגדלת מסגרת ללקוחות כרטיסים חוץ בנקאיים ללקוחות מעוטף עזה ואופקים עד תוספת של 5000 שקל. תתאפשר פריסת החיוב החודשי הקרוב לשלושה תשלומים ללא ריבית למעוניינים. לקוחות אשר נדרשים להנפיק כרטיס חלופי יוכלו להשתמש בו באופן מידי באמצעות הארנק הדיגיטלי. בעבור לקוחות שאינם משתמשים בארנקים דיגיטליים יעשה מאמץ להוציא את הכרטיס החלופי בשליחות מיוחדת.
פתרונות אשראי ללקוחות עסקיים בינוניים וקטנים: לקוחות שיפנו לקבלת מקדמה בעקבות המצב יקבלו מקדמה ללא עלות. בעלי הלוואה קיימת יקבלו אפשרות לדחות את התשלום הקרוב על החזר ההלוואה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לבטל כרטיס אשראי לחלוטין יש אפשרות
    פלונית 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחתום על כרטיס אשראי זה חתימה לכל החיים? לא צריכה כל כך הרבה כרטיסים
    סגור
  • 1.
    חרטטים לא נותנים הלוואות (ל"ת)
    צפון 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור