השוק

נופר אנרגיה ברבעון מצוין: עלייה של 210% ברווחים ממכירת חשמל

חברת "נופר אנרגיה" דיווחה על צמיחה בפעילות העסקית של החברה ועל התקשרות בהסכמי מימון חדשים עם גולדמן זאקס עבור פרויקט האגירה אותו מקימה החברה בבריטניה, איטליה, ספרד, ישראל, פולין ויוון. החברה רושמת עלייה של 210% ברווחים ממכירת חשמל ברבעון השני של השנה לעומת השנה שעברה
מערכת ice | 
נדב טנא (צילום אורן בירן, pixabay, unsplash)

"נופר אנרגיה" הודיעה על צמיחה בפעילות העסקית של החברה ברבעון השני של השנה, בנוסף התקשרה בהסכמי מימון חדשים עם גולדמן זאקס עבור פרויקט אגירה אותו מקימה החברה בבריטניה, איטליה, ספרד, ישראל, יוון ופולין. בנוסף "נופר אנרגיה" מקימה בבריטניה פרויקט "סלארהד" אחד מפרויקטי האגירה הגדולים במדינה, בהספק של 690 מגה וואט ומקדמת, ייזום ופיתוח של פרויקטי אגירה נוספים.

בנוסף פרסמה "נופר אנרגיה" את הדוחות הכספיים של החברה לרבעון השני של השנה ומציגה צמיחה משמעותית בהיקפי הפעילות, זינוק בהספקי הפרויקטים המחוברים ובהקמה ואיתנות פיננסית גבוהה: ההכנסות השנתיות צפויות לעמוד על 582 מיליון שקל, במהלך החציון הראשון של השנה, החברה הגדילה את פרויקטי האגירה שלה ב-5 ג'יגה ואט לשעה. במהלך החציון הראשון של השנה החברה ביצעה עסקאות פיננסיות בסך 600 מיליון שקל וביצעה גיוסי הון בסכום עתק של מיליארד שקל.

ההון העצמי של החברה מסתכם ל-2.86 מיליארד שקל. הכנסות החברה ברבעון השני של השנה ממכירת חשמל זינקו ל95 מיליון שקל, עלייה של 210% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה, אז הכניסה החברה 45 מיליון שקל. הכנסות החברה ברבעון השני של השנה הינן 84 מיליון שקל לעומת 97 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה בחציון הראשון של השנה ממכירת חשמל זינק ל-167.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-72.9 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-173.6 מיליון שקל בהשוואה ל-191.4 בתקופה המקבילה אשתקד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה