השוק

אחרי הדו"חות של אמות, זה מה שחושבים האנליסטים

זיו עין אלי, אנליסט הנדל"ן של בית ההשקעות IBI ניתח את הדו"ח של אמות השקעות ומציין כי החברה שיערכה רק שליש מהנכסים שלה, כלומר השווי ש לשני שלישים מהנכסים שלה עדיין לא עבר התאמה לעולמות הריבית הגבוהה
ניצן כהן | 
בורסה (צילום vecteezy)
זיו עין אלי, אנליסט הנדל"ן של בית ההשקעות IBI ניתח את הדו"ח של אמות השקעות ויצא עם מסקנות נעימות פחות. עין אלי מציין בתגובה ששיגר ללקוחות בית ההשקעות כי אמות שיערכה רק שליש מהנכסים שלה כששיעורי התפוסה בנכסים ירדו אבל עדיין הם במספרים יפים. כך או אחרת, עין אלי מותיר את ההמלצה על 'תשואת שוק' עם מחיר יעד של 23 שקל.
"אמות פרסמה את דוחותיה לרבעון השני ולחציון הראשון של השנה. החברה ממשיכה להציג דוחות טובים, עם NOI ו- FFO המסתכמים  ל- 253 מיליון שקל ו- 204 מיליון שקל בהתאמה. במהלך הרבעון השני חתמה החברה על 75 חוזים חדשים (כולל מימושי אופציות וחידושי חוזים) עם עליה משוקללת של 6%" כותב עין אלי.

"החברה העלתה מעט את שיעור ההיוון לרמה של 6.31%. למרות זאת, במהלך הרבעון נרשמו שערוכים חיוביים ע"ס 144 מיליון שקל לאחר שברבעון הראשון של השנה לא נרשמו שערוכים. שיעור התפוסה הכללי של החברה ירד ב- 0.6% ועומד על 93.6%.  במשרדים, שיעור התפוסה ירד ב- 1%. הירידה נובעת בעיקר מצמצום שטח נקודתי בהיקף של 4,500 מ"ר בקריית HP ביהוד.
"מדובר על פינוי שטח בתום הסכם במהלך העסקים הרגיל. השטח ממוקם בקומות העליונות בבניין חדיש, והנחת החברה היא שהוא יתאכלס במהרה כאשר מדובר על כ- 20% מסך השטח בנכס זה. במסחר, שיעור התפוסה ירד ב- 0.8%, ובשאר הסקטורים שיעור התפוסה ונותר יציב וגבוה. יש לציין ששיעור התפוסה באמות חולון עומד על 25% ומעיב על שיעור התפוסה של תחום המשרדים ועל שיעור התפוסה המשוקלל של החברה.
"שיעור ההיוון המשוקלל של החברה עלה במעט ונכון להיום עומד על- 6.31%. למרות זאת, רשמה החברה שערוכים חיוביים בסכום כולל של 144 מיליון שקל שנבעו מעליית המדד בלבד. בשיחת המשקיעים ציינה החברה שביצעה התאמת שווי רק לשליש מנכסי החברה.
"סה"כ אמות ממשיכה לפרסם תוצאות טובות ויציבות" מסכם עין אלי "שיעור התפוסה אמנם ירד במעט, אך עדיין גבוה ועומד על 93.6%. בשיחת המשקיעים התייחס מנכ"ל החברה לסביבה העסקית וציין שהיצע הלקוחות החדשים במשק מצטמצם והתחרות הופכת לקשה יותר. למרות זאת, החברה צופה שככל והמשק לא יחווה תרחיש קיצון, היא תוכל לעמוד ביעדים העסקיים שהציבה לעצמה. נכון להיום אמות נסחרת במכפיל של 9.8 ומכפיל עתידי של 9.5. אנו שומרים על מחיר יעד של 23 שקל למניה, בהמלצת תשואת שוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה