השוק

דירוג מניות חברות הביטוח: זו המניה עם התשואה הטובה ביולי

חברות הביטוח המשיכו בחודש יולי ליהנות מהמומנטום החיובי בשוק ההון ומשוק העבודה שממשיך להיות חזק; אבל בכל זאת כדאי להסתכל על חברת הביטוח מגדל שמתחילה לגלות יציבות ניהולית ומכאן המשקיעים פותחים עליה פוזיציה
ניצן כהן | 
חברות ביטוח (צילום אורן דאי, אייל גזיאל, טל שחר, פייסבוק/יורם נוה, Magma Images, ויקיפדיה)
מניות חברות הביטוח המשיכו בחודש יולי ליהנות מהמומנטום החיובי בשוק ההון. בסך הכל לא קרה יותר בחברות הביטוח בחודש יולי ולהוציא חברות הביטוח מגדל וכלל ביטוח הרי שכולם עובדות על סוג של "טייס אוטומטי".
רגל מרכזית בפעילות של חברות הביטוח היא הרגל שמנהלת את כספי הפנסיה וכאן חברות הביטוח עומדות על קרקע יציבה כששוק ההון עלה, הן בארה"ב והחודש הצטרף גם שוק ההון המקומי וזה אומר תשואות טובות ועליית ערך הנכסים המנוהלים (ומכאן עלייה בדמי הניהול המשולמים).

הרגל של ניהול הכסף כוללת גם את הפקדות השוטפות וכאן אנחנו מגלים שוק עבודה חזק. כלומר אנחנו נמצאים בסוג של "תעסוקה מלאה" ומכאן גם ההפקדות השוטפות ממשיכות להיות גבוהות וזה אומר לא רק עליית שווי הנכסים כתוצאה מעליות בשוק ההון אלא גם עלייה בהיקף הנכסים המנוהלים בגלל ההפקדות השוטפות.
מניית כלל ביטוח עברה בחודש האחרון מימוש (או סוג של מימוש) לאחר שבשנה האחרונה עיני המשקיעים היו נשואות לרכישת חברת כרטיסי האשראי MAX. כרגע נראה שכלל ביטוח עסוקה "בבליעת" MAX ובהכנה שלה לעידן החדש. כאן צריך להעיף מבט על הניהול האקטיבי של כספי העמיתים בכלל  ובחודש האחרון עשתה החברה לא מעט השקעות מעניינות. מעניינות ואגרסיביות.
חברת הביטוח מגדל חוזר למשחק כשמתחיל להיראות שחוסר היציבות הניהולי שאפיין אותה בשנים האחרונות מתפוגג וההנהלה החדשה שמוביל רונן אגסי מתחילה לעבוד ולשדר שליטה בחברה הזו. המשקיעים שחבטו במניית מגדל בשנים האחרונות מתחילים לגלות בה פוטנציאל (או סוג של פוטנציאל) להחזיר את החברה למקום מרכזי בתיק ההשקעות שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה