השוק

מנכ"ל החודש: אייל חנקין שסידר לעזריאלי רווח של 1.3 מיליארד שקל

בחודש יוני מימשה עזריאלי את ההחזקה שלה בחוות השרתים, תוך שהיא רושמת רווח הון משמעותי של 1.3 מיליארד שקל; אייל חנקין הוא מנכ"ל הקבוצה, והוא היה חלק מהעסקה הזו זה שסידרה לעזריאלי את כל הטוב הזה; אייל חנקין הוא מנכ"ל החודש 
ניצן כהן |  2
אייל חנקין (צילום אמיר רון, ויקיפדיה)
בסוף חודש יוני הודיעה קבוצת עזריאלי על מימוש ההחזקה בחוות השרתים שלה. עזריאלי רכשה שליש מחברת קומפאס שהייתה אמורה להיות דריסת הרגל שלה מחוץ לעולם הנדל"ן המניב בשנת 2019 וזו הייתה רכישה (בשתי מנות) מעניינת. הרכישות עלו לקבוצת עזריאלי כמעט מיליארד שקל, אבל 4 שנים לאחר מיכן מסתמנת ההשקעה הזו כאחד המהלכים המוצלחים שלה.
אם כן, בסוף חודש יוני הודיעה הקבוצה שהחליטה למכור את ההחזקה תוך שהמכירה תניב לה תזרים מזומנים של 2 מיליארד שקל ורווח ההון של 1.3 מיליארד שקל וזה כבר סיפור טוב עוד יותר. גם תזרים משמעותי וגם רווח משמעותי כשכולם רצים למזומן.

אייל חנקין, הוא מנכ"ל קבוצת עזריאלי שצריך להתמודד עם האטה כלכלית ככל שתבוא במעלה הדרך ואמורה, לפחות תיאורטית, לפגוע בצריכה הפרטית והוא החליט למלא את הקופה של הקבוצה במזומנים כדי להיות ערוך לכל מצב שלא יבוא. ואם לא יבוא, הרי שהוא יוכל לבצע השקעות בכסף הזה וגם זה תמיד טוב. מנכ"ל חודש יוני שלנו - הוא אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עושקים
    גאון 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו לפגוע בחברה! תסגרו שוב את הקניונים....נמתין לבורא עולם שמגחע בזמן שלו...
    סגור
  • 1.
    מהלך הגיוני - הורדת מינוף בתקופה של ריבית גבוהה (ל"ת)
    לילי 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור