השוק

איירטאצ' סולאר בהסכם ענק: עם מי חתמה על חוזה מיליונים?

חברת איירטאצ' סולאר חתמה על הסכם נוסף והפעם עם חברת אמפלוס סולאר. ההסכם, שנעמד ב-12 מיליון שקל, כולל פעילות ראשונה מסוגה עבור איירטאצ' שפורחת בתחומה
מערכת ice | 
טל לאופר, מנכ"ל איירטאצ' סולאר (צילום סלי פרג', shutterstock)
חברת איירטאצ' סולאר מודיעה היום (יום ראשון) כי חתמה על הסכם בהיקף של כ-12 מיליון שקל עם חברת אמפלוס סולאר – חברת אנרגייה מובילה באסיה וחברת בת של קבוצת פטרונס המלזית. בהסכם איירטאצ' תספק, תתקין ותתחזק מערכות רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים בשדה סולארי של חברת אמפלוס.
לפי ההסכם, התקנת המערכות הייחודיות צפויה להסתיים בסוף השנה הנוכחית. זו תהיה הפעם הראשונה שאיירטאצ' תתקין מערכת רובוטית מהדגם המתקדם שלה לשדה של טראקרים. כמו כן, לפי ההסכם התמורה לאיירטאצ' תעמוד על כ-3.6 מיליון שקל בגין הסכם המכירה וההתקנה. הסכם מתן שירותי התפעול והתחזוקה יתפרס על פני 25 שנה וצפוי להניב לחברה הכנסות נוספות בסכום מצטבר של כ-8.4 מיליון שקל.
טל לאופר, מנכ"ל קבוצת איירטאצ' סולאר, מסר: "אנו שמחים לעדכן על הסכם עם לקוח גדול נוסף בהודו וסבורים כי ישנו פוטנציאל להרחבת הפעילות עם Amplus גם מעבר להסכם זה. עסקה זו מחזקת את מעמדנו בהודו, מהשווקים הסולאריים הגדולים בעולם. עם החתימה על הסכם זה, איירטאצ' ממשיכה לבסס את מעמדה כשחקן מוביל לפתרונות ניקוי רובוטיים בתעשייה הסולארית וממשיכה להרחיב את רשימת הלקוחות החדשים, הפתרונות ותרומתה לעולם ירוק ונקי יותר".
ניק לניר בראון, סמנכ"ל שיווק מכירות ופיתוח עסקי, אמר: "אנו שמחים לחתום על ההסכם הראשון עם Amplus Solar, מקבוצת PETRONAS. מדובר בפרויקט סולארי ראשון מבוסס טרקרים שבו Amplus מתקינה רובוטים לניקוי ואנו מודים על האמון ובטוחים ביכולתנו לייצר ערך ללקוח".
שראד פונגליה, מנכ"ל Amplus Solar מסר: "כחברה מובילה הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות, אנו שמים דגש על אימוץ שיטות ידידותיות לסביבה תוך אספקת אנרגיה ירוקה ללקוחותינו ברחבי העולם. במסגרת זו, נטמיע באופן מלא פתרון ניקוי רובוטי בפרויקט שלנו בראג'סטן ואנו שמחים כי איירטאצ' תהיה שותפה בו. מהלך זה צפוי להפחית את צריכת המים בכ-50 מיליון ליטר בשנה. אנו בטוחים שהניסיון והמומחיות הגלובלית של איירטאצ' בתחום יסייעו לנו גם בהגדלת ייצור החשמל לעד 1.25% בפרויקט הסולארי שלנו המבוסס טרקרים בהיקף 300MW בראג'סטן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה