נדל"ן ותשתיות

מקדמים אנרגיה סולארית: הסתיימה הקמת הפרויקט הענק ברמת הגולן

יוסי מוסנג'אד, המנהל העסקי של קיבוץ מבוא חמה אמר: "קיבוץ מבוא חמה גאה להמשיך בתנופת הפיתוח בתחום האנרגיות המתחדשות עם סיום ההקמה של מערכת סולארית מהגדולות באזור רמת הגולן, על גג הרפת"
מערכת ice |  5
אנרגיה סולארית ברמת הגולן (צילום ענן אבן עזרא)
קיבוץ מבוא חמה השלים השבוע הקמת פרויקט אנרגיה סולארית, ברמת הגולן, בשווי של כ-5 מיליון שקל ובהספק של 1.3 מגה. המערכת כוללת 2400 פאנלים סולאריים בהספק W550 של חברת טרינה סולאר (TRINA SOLAR) - מובילה עולמית בתחום.
מדובר במערכות תעריפיות בהספק של 1.3 מגה, לייצור חשמל ומכירה לרשת החשמל בהכנסה לאורך השנים המוערכת ב כ-19 מיליון שקל, שווה ערך לצריכה שנתית של 300 בתי אב בישראל. הפרויקט כולל 2400 פאנלים סולאריים על גג רפת מבוא חמה וגשור בגודל של 11.5 דונם, בנוסף, כלל הפרויקט ביצוע שדרוג תשתיות חשמל, עבודות מתח גבוה, החלפת שנאים ועבודות מתח נמוך.
מודול Vertex 550W נבחר לפרויקט זה מכיוון שהוא מיועד להתקנה על הגג ויכול לייצר יותר כוחות בהשוואה למודולים הדומים הזמינים בישראל. סדרת Trina solar Vertex מכסה את כל תרחישי היישום ויש לה יתרון כוח של 30-90 על פני רמה תעשייתית, כולל מגורים, C&I ושירותים. בהתבסס על הטכנולוגיה המובילה של Trina Solar, פאנלים Vertex משלבים פרוסות סיליקון בקוטר 210 מ"מ, חיתוך עדין וטכנולוגיות חיבוריות בצפיפות גבוהה, המאפשרות תפוקה גבוהה ביותר. סדרת Vertex החדשה מייצרת פוטנציאל עצום להפחתה נוספת של עלויות איזון המערכת הסולארית.
יוסי מוסנג'אד, המנהל העסקי של קיבוץ מבוא חמה אמר: "קיבוץ מבוא חמה גאה להמשיך בתנופת הפיתוח בתחום האנרגיות המתחדשות עם סיום ההקמה של מערכת סולארית מהגדולות באזור רמת הגולן, על גג הרפת. תחום האנרגיות המתחדשות הינה פעילות אסטרטגית שלנו, ואנו ממשיכים בפיתוחה יחד עם מיזמים משמעותיים נוספים במגוון תחומים".
"הדגמנו שוב כיצד ניתן ליישם פרויקטים פוטו-וולטאיים במהירות וביעילות עם שותפים מקומיים כאשר ידע בניהול פרויקט, מוצרים איכותיים ושותפים מנוסים מתאחדים", אמרה לי נה,( LI NA) מנכ"לית של טרינה סולאר בישראל, יפן וקוריאה. "טרינה סולאר זכתה להכרה עולמית בזכות ביצועי המוצר המצוינים, החדשנות הטכנולוגית והיכולת הבנקאית הגבוהה שלה, שקיבלה דירוג בנקאי של 100% במשך שבע שנים ברציפות על ידי BNEF, ודורגה בדירוג AAA, הדירוג הגבוה ביותר, בדירוג הבנקאיות של Module Tech. דו"ח של PV-Tech".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עדיף על תחנות רוח
    בנבן 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על היוזמה. סולארי עדיף על תחנות רוח הגורמות לנזק סביבתי וגם נזק לאנשים בסביבה. בטח ברמת הגולן.
    סגור
  • 3.
    גם בתים אפשר לבנות ליד
    אזרח יהודי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע לדחוס אתנו כמו סרדינים לעלות לגבהים במקום לבנות על שטחים פנויים ויש לנו המון וגם בנגב
    סגור
  • 2.
    פירסום מסחרי. חוצמזה כבוד ליוזמה (ל"ת)
    ירון 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    קיבלו אישור מהדרוזים?... (ל"ת)
    abra61 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • דרוזים
    דרוזי 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן קבלו אישור. גם אתה צריך אישור אם אתה מגיב
    סגור