השוק

בלנדר נכנסה לשת"פ עם "עולם הקולנוע": כך אתם תהנו מזה

החל מהיום, יוכלו הלקוחות לרכוש את מוצרי הרשת בפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי באמצעות הטכנולוגיה של בלנדר. למעשה בכל רכישה של 1,000 שקל ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 36 תשלומים באמצעות blenderPay
מערכת ice | 
גיל סתיו (צילום סיון פרג)
blenderPay, המיזם המשותף של בלנדר ובנק הפועלים ממשיך להתרחב בתחום ענף החשמל והאלקטרוניקה – בלנדר הודיעה על שיתוף פעולה נוסף עם רשת "עולם הקולנוע" במסגרתו פלטפורמת התשלומים blenderPay תוטמע כעת באתר עולם הקולנוע וב-20 חנויות הרשת ברחבי הארץ. החל מהיום, יוכלו הלקוחות לרכוש את מוצרי הרשת בפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי באמצעות הטכנולוגיה של בלנדר. למעשה בכל רכישה של 1,000 ושקל מעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 36 תשלומים באמצעות blenderPay.
גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל: "שיתוף הפעולה החדש עם רשת עולם הקולנוע מצטרף לרשימה ארוכה של חברות שבחרו בפתרון של בלנדר כחלק מהצורך הגדל של הצרכן בפתרונות תשלום. אנחנו רואים את הצמיחה של תחום ה-BNPL במגוון הסגמנטים שבהם אנחנו פועלים ורואים את פוטנציאל הצמיחה המשמעותי של התחום בישראל".
מקסים אוחנה, מנכ"ל רשת עולם הקולנוע: "כרשת מוצרי החשמל שחרטה על דגלה להיות הזולה בישראל, אנו רוצים לתת ללקוחות את כלל הפתרונות הקיימים בתחום התשלומים. עד היום לקוחות הרשת יכלול לבחור בין תשלום בהמחאות או באשראי עד 36 תשלומים, אז כעת לאור השת"פ עם בלנדר, אנו יודעים לתת מענה כולל לביצוע תשלומים מחוץ למסגרת האשראי, בין אם זה בנקודות המכירה או באתר האינטרנט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה