השוק

פאגאיה מסיימת סבב גיוס של 75 מיליון דולר

מהחברה נמסר כי הסבב, שהובל על ידי השותפה האסטרטגית הוותיקה שלה Oak HC/FT, יכוון להאצת אסטרטגיית המיזוגים והרכישות
מערכת ice | 
דוחות כספיים (צילום freepik)
פאגאיה, חברת טכנולוגיה גלובלית המספקת תשתית בינה מלאכותית עבור הסקטור הפיננסי העולמי, הודיעה כי השותפה האסטרטגית הוותיקה שלה Oak HC/FT תשקיע 75 מיליון דולר בפאגאיה באמצאות מניות בכורה לפי שווי מניה של 1.25 דולר, המשקפות פרמיה של כ-36% למחיר הסגירה של פאגאיה ב-19 באפריל 2023. ההשקעה תחזק את יכולתה של פאגאיה להמשיך בביצוע השקעות, ובעיקר רכישות אסטרטגיות, בשוק הנוכחי, ולהשיא ערך למשקיעיה ושותפיה לצד המשך צמיחה אורגנית עקבית.

פאגאיה נמצאת בחוד החנית של מינוף בינה מלאכותית ויכולות ניתוח מתקדמת, במטרה להגדיל את הגישה הגלובלית למוצרים ושירותים פיננסיים. ביצוע רכישות אסטרטגיות הוא חלק חשוב מהגשמת חזון זה, באמצעות מיזוג עם חברות מובילות בתחום במטרה לייצר הצעות רחבות וייחודיות עבור לקוחותינו. דוגמה טובה לכך היא הרכישה של Darwin Homes שביצעה פאגאיה בינואר 2023, שמרחיבה את פלטפורמת ה-SFR שלה. ההשקעה מ-Oak HC/FT תעצים את היכולת של פאגאיה להמשיך ולבחון מיזוגים ורכישות של חברות פינטק מובילות, אשר יוכלו ליהנות מיכולות הבינה המלאכותית הייחודיות של פאגאיה.
"השקעה זו מעניקה לנו את היכולת לחפש הזדמנויות צמיחה אטרקטיביות בדמות מיזוגים ורכישות, תוך כדי המשך השאת ערך לטווח ארוך עבור השותפים והמשקיעים שלנו", אמר גל קרובינר, מייסד שותף ומנכ"ל פאגאיה. "כרשת הפינטק המובילה, פאגאיה נמצאת כיום בעמדה מצוינת לספק לחברות המעוניינות לשגשג בסביבת השוק הנוכחית את הפלטפורמה הסינרגטית שלנו".
"Oak היא שותפה ותיקה ונאמנה של פאגאיה בשל הפלטפורמה הייחודית שלה, החזון וצוות הניהול המצויין", אמרה אנני למונט (Annie Lamont), מייסדת-שותפה ושותפה מנהלת של Oak HC/FT. "תחום הבינה המלאכותית מתפתח כל הזמן ודוחף להתייעלות בסקטור השירותים הפיננסיים, והחיפוש אחר רכישות אסטרטגיות של פאגאיה בעת הזו היא גישה נכונה ויעילה, שתאפשר לה בעתיד להציע הצעות חזקות ורחבות עוד יותר בתחום האשראי. אנו מצפים להמשיך לעבוד בצוותא עם פאגאיה, להגדיל ולהרחיב את עסקיה שישפיעו על עתיד תחום הפיננסים, באמצעות שימוש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה".
גולדמן זאקס שימשה כיועצת פיננסית של פאגאיה בהשקעה הנוכחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה