מדדים ומחקרים

פאגאיה טכנולוגיות מציגה שנת שיא: צמיחה של 58% בהכנסות

פאגאיה טכנולוגיות בע״מ  פרסמה את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2022, כאשר רשמה צמיחה אדירה בהכנסות השנתיות של 58%, כשרשמה הכנסות שיא של 749 מיליון דולר
מערכת ice | 
כלכלה (צילום shutterstock)
פאגאיה טכנולוגיות בע״מ (NASDAQ: PGY), חברת טכנולוגיה גלובלית המפתחת תשתית בינה מלאכותית לעולמות האשראי, פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2022.
במהלך שנת 2022, צמחה רשת ההשקעות של פאגאיה, כלומר היקף האשראי שהחברה העמידה במהלך התקופה באמצעות השותפים שלה לצרכני אשראי בארה"ב, ב-49% ביחס לשנה הקודמת לסכום של 7.3 מיליארד דולר. 
ככל שרשת ההשקעות תמשיך לצמוח, כך גם הכנסות פאגאיה תגדלנה, זאת לאור הגידול בעמלות שהחברה מקבלת על העמדת הלוואות אלה באמצעות הטכנולוגיה ומקורות המימון שלה.
בסיכום 2022 הכנסות החברה צמחו ב-58% ביחס לשנה הקודמת, להכנסות שיא של 749 מיליון דולר. הכנסות אלה נובעות בעיקרן מהעמלות המשולמות לפאגאיה בגין העמדת ההלוואות ברשת ההשקעות שלה, וכן מהמכשירים הפיננסיים שבניהולה. 
במקביל לביצועיה הפיננסיים, שישה שותפים חדשים הצטרפו לרשת של פאגאיה במהלך השנה החולפת, בהם אחד משלושת המלווים הגדולים בתחום אשראי הרכב והבנק המוביל Klarna (קלרנה) עבור העמדת אשראי בנקודות מכירה (Point of sale). 
Klarna (קלרנה) הוא אחד מהבנקים המובילים בעולם בתחום האשראי הזה, הוא פעיל ב-45 מדינות, עם מעל ל-150 מיליון לקוחות ומציע פתרונות מימון עבור 450,000 שותפים קמעונאים. 
פאגאיה התרחבה השנה גם בתחום הנדל"ן ב-single-family rental (“SFR”), עם רכישת חברת Darwin Homes בינואר 2023, המהווה פלטפורמה טכנולוגית מתוחכמת מקצה לקצה לשירותי ניהול למגורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה