השוק

פלסטופיל משלימה את רכישת חברת 'פולישק אריזה גמישה'

פלסטופיל רואה את העסקה כסינרגטית לפעילותה והיא נעשית בהתאם לאסטרטגיה הכוללת של החברה, בין היתר, באמצעות התרחבות וביצוע רכישות, במקביל להגדלת נפח פעילותה בתחומי הליבה שלה או בתחומים סינרגטיים לה
מערכת ice | 
רונן אלעד (צילום יחצ)
חברת פלסטופיל, העוסקת בייצור יריעות פלסטיק רב שכבתיות לתעשיית המזון, מדווחת כי חברה בת בבעלות מלאה השלימה את רכישת חברת 'פולישק', תמורת סכום של כ-22 מיליון שקל. הסכום משקף גם שווי מלאי נרכש במועד ההשלמה בסך של כ-9 מיליון שקל.
חברת 'פולישק' עוסקת בייצור יריעות MOPE (פוליאתילן "מתוח") בשוק האריזה עם דגש על יצרני אריזת למינט מתמחזר, תוויות מתכווצות ואריזות. חברת 'פולישק' פועלת מאתר בקיבוץ ניר יצחק ומפעילה מרכז הפצה בפולין וכ-98% מפעילותה מתבססת על ייצוא בעיקר לאירופה ולארה"ב. רכישת 'פולישק' תאפשר לפלסטופיל לחזק את פעילותה בחו"ל בד בבד עם גידול בהיקפי ההכנסות, ולשפר את הרווחיות באמצעות סינרגיות עם פעילותה הנוכחית של פלסטופיל.
פלסטופיל רואה את העסקה כסינרגטית לפעילותה והיא נעשית בהתאם לאסטרטגיה הכוללת של החברה, בין היתר, באמצעות התרחבות וביצוע רכישות, במקביל להגדלת נפח פעילותה בתחומי הליבה שלה או בתחומים סינרגטיים לה. להערכת פלסטופיל השלמת העסקה תאפשר לחברה לחזק את פעילותה ואת והפעילות של 'פולישק' בחו"ל בעיקר בארה"ב ובאירופה, בד בבד עם גידול בהיקפי ההכנסות שלהן וכן להתייעלות בהוצאות.
חברת פלסטופיל הזורע בע"מ נמצאת בשליטת קיבוץ הזורע ואיש העסקים רונן אלעד. פעילויות החברה כוללות 2 תחומי פעילויות עיקריים:
אריזות לתעשיית המזון - מוצרי אריזה לתעשיית המזון מיועדות למגוון מוצרי מזון, כגון: בשר ומוצריו, חלב ניגר, דגים, גבינות, ירקות טריים וכד'.
אריזות גמישות לתעשייה - בפיתוח, ייצור ושיווק של שרוולים ויריעות פוליאתילן לתעשיית גומי וכן, כחומר גלם לתעשיית האריזות הגמישות, כגון: שקים, שקיות ואריזות גמישות אחרות (פעילות זו התווספה החל מאוקטובר 2022 עם סיום המיזוג של פעילות מור. פעילות, אשר תכפיל את מחזור המכירות של החברה).
רונן אלעד, יו"ר פלסטופיל ובעל השליטה בחברה: "רכישת פעילות חברת 'פולישק אריזה גמישה' היא נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של פלסטופיל, שמטרתה לייצר חברה גלובאלית, צומחת ורווחית, תוך ניצול יתרונות הגודל. עם השלמת הרכישה אנו מרחיבים את היצע המוצרים של פלסטופיל תוך כניסה לתחומי פעילות של פתרונות למחזור אריזות והגדלת מספר לקוחות החברה, תוך שאנו מנצלים את פעילותה את התשתית הקיימת של פלסטופיל ליצירת סינרגיות בין שתי החברות, שיבואו לידי ביטוי הן בהגדלת המכירות בין החברות והן בהתייעלות בצד ההוצאות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה