השוק

מותג הבירה מסתבך: מדוע הערך צנח ב-5 מיליארד דולר?

מותג הבירה האמריקאי  אנהאוזר-בוש (Anheuser-Busch), ראה איך הערך שלו צונח במהירות שיא ב-5 מיליארד דולר, מאז שהחברה הכריזה על שיתוף פעולה עם הטרנסג'נדרית דילן מולבני
מערכת ice |  1
דילן מולבני (צילום אינסטגרם/ דילן מולבני, freepik, shutterstock)
מותג הבירה האמריקאי  אנהאוזר-בוש (Anheuser-Busch), ראה איך הערך שלו צונח במהירות שיא ב-5 מיליארד דולר, מאז שהחברה הכריזה על שיתוף פעולה עם הטרנסג'נדרית דילן מולבני.
למעשה, בשבועיים האחרונים, מניות חברת האם של באד לייט ירדו בכמעט 4% - מה שהפיל את שווי השוק של החברה מ-132.38 מיליארד דולר ל-127.13 מיליארד דולר אתמול (רביעי), כאשר ביום חד צנחה ב-1.5%.
הנפילה מגיעה אחרי ששמרנים נוצרים יוצאים נגד החברה וקוראים לא לקנות את המוצרים שלה, בעקבות שיתוף הפעולה כאמור עם הטרנסג'נדר בן ה-26, שמחזיק בלא פחות מ-10 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. מולבני עצמה לא נשארה חייבת ויצאה נגד כל אותם המבקרים, והאשימה אותם בכך שהם תוקפים אותה רק בגלל שהיא "מטרה קלה".
עוד טענה כי השמרנים עושים זאת במטרה לפוצץ את קהילת הטרנסג'נדרים בארצות הברית. מולבני פרסמה סרטונים ותמונות ברשתות החברתיות המקדמים את הסכם החסות שלה עם באד לייט, שייצרה פחיות עם דמותה של מולבני כחלק מהשותפות של הצדדים. על פי דיווחים בארצות הברית, מולבני מרוויחה מעל מיליון דולר בעקבות הסכמי החסות שלה עם באד לייט, וכמו כן גם עם נייקי וקייט ספיד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם לאמריקאים השפויים נמאס מהטרלול הפרוגרסיבי
    אייל 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה שגם פה יבינו שאין מקום לסוטים
    סגור