השוק

בנק הפועלים יעמיד 361 מיליון שקל למימון פרויקט של סופרין

בנק הפועלים יממן פרויקט נדל״ני של סופרין בירושלים; נכון להיות יותר ממחצית הפרויקט נמכר מה שהפך את החיתום לקל יותר עבור הבנק
ניצן כהן |  1
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום גדי דגון, פלאש 90/ יוסי אלוני)
בנק הפועלים יעמיד מימון של 361 מיליון שקל לפרויקט נדל"ני של סופרין בירושלים. המימון ישמש את סופרין לשלב השני בפרויקט, הכולל תוספת של 14 קומות משרדים בשטח כ-26,000 מ"ר. בין היתר, יעמיד הבנק מסגרות אשראי וערבויות חוק מכר לרוכשים וכן מסגרות אשראי מקדמיות נוספות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.
סופרין מדווחת עוד כי עד כה הושלמה מכירה של כ-55% משטחי המשרדים הכלולים בשלב השני של הפרויקט וזאת תוך חודשים ספורים מתחילת המכירות ובהיקף כספי של כ 200 מיליון שקלים.
סך המכירות של שלב ב'  בפרויקט, להערכת החברה, צפויות להסתכם בכ-365 מיליון שקל. יצוין כי שלב א' של הפרויקט, ששווק במלואו, נמצא בשלבי בנייה מתקדמים והוא צפוי להסתיים במהלך 2024 .בניית השלב השני בפרויקט צפויה להסתיים ברבעון השני של 2025. השלב השני בפרויקט יוקם מעל שלב א', שנמצא כעת בעיצומה של הבניה וכולל 3 קומות משרדים, 2 קומות מסחר ו-4 מרתפי חניה בשטח כולל של כ-22,000 מ"ר.

הסכם המימון הזה, הוא ההסכם השני שמבצעת קבוצת סופרין עם גוף מימוני בולט בתקופה האחרונה. לפני מספר שבועות עדכנה סופרין כי חתמה, יחד עם שותפיה, על הסכם לקבלת הלוואה בסך כולל של כ-145 מיליון שקל למימון הקמת פרויקט אוניקס, הממוקם בקריית אונו, כאשר חלקה של סופרין בשרשור מלא בהלוואה הוא כ-36 מיליון שקל ובפרויקט כולו הוא 12.5%.
צחי סופרין, סגן יו"ר דירקטוריון ובעל שליטה בקבוצת סופרין: "החתימה על הסכם הליווי הבנקאי, בעת הנוכחית, מבטאת את האמון הגבוה של המערכת הבנקאית בחברה, וכן מעידה על האטרקטיביות הגבוהה של הפרויקט. כמו כן, מהווה החתימה על ההסכם אבן דרך חשובה לקראת הקמת שלב ב' בפרויקט מתחם התנופה שבאזור התעסוקה המתפתח בתלפיות, ירושלים״.
אילן שוורצזורגן מנכ"ל קבוצת סופרין הוסיף: "קבוצת סופרין מקדמת היום פרויקטים במגוון רחב של תחומים בענף הנדל"ן ופועלת תוך ניהול סיכונים אחראי, בהתאם לתקופה הסוערת בה אנו נמצאים. החברה נהנית מאיתנות וגמישות פיננסית וערוכה להרחבת פעילותה באמצעות ייזום של פרויקטים נוספים באזורי הביקוש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה!
    מירי 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדברים האלה יש להם כסף אבל לחתום הסכם שכר עם עובדים שייצרו עבורם רווחים של 6.5 מליארד שקל, הם לא מוכנים על מנת לא לתת תוספות שכר, בעוד הם לוקחים לכצמם משכורות של מליונים. העובדים הזוטרים שלכם שאינם מנהלים חיים מהיד לפה. משכורות לא ריאליות. בקרוב יבקשו השלמת הכנסה מהביטוח הלאומי. זו המציאות העגומה ועל זה נאמר בושה! בושה! בושה!
    סגור