השוק

והנה זה קורה: ישראכרט נמכרת להראל ב-3.3 מיליארד שקל

אסיפת בעלי המניות של ישראכרט אימצו את ההסכם המשופר בין החברה לחברת הביטוח הראל; מנגד עמדה ההצעה של מנורה מבטחים או דחיה של כל אופציית מיזוג; חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל נמכרת להראל
ניצן כהן |  3
תמר יסעור (צילום יחצ, Pixabay, pexels)
והנה זה קורה, חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל נמכרת לחברת הביטוח הראל. אסיפת בעלי המניעות של ישראכרט אימצה את הצעת הראל במסגרתה תרכוש חברת הביטוח את מלוא מניות ישראכרט לפי שווי של 3.3 מיליארד שקל.
מנגד עמדה הצעת מנורה מבטחים לרכוש שלישי ממניות ישראכרט, כלומר את גרעין השליטה, ולהותיר את ישראכרט ציבורית. האופציה הזו הייתה המועדפת על מרבית השחקנים בשוק ההון אבל בעלי המניות של ישראכרט העדיפו (וכנראה בצדק) לקבל מזומן כאן ועכשיו בשווי לא רע בכלל.

תמר יסעור, יו"ר ישראכרט: "הטרנספורמציה של ישראכרט מחברת כרטיסי אשראי לפלטפורמה פיננסית מתקדמת, הביאה לצמיחה משמעותית בכלל פעילות החברה ובפרט בעולמות האשראי. מהלך זה, השיא ערך לבעלי המניות של החברה שאישרו היום את עסקת המיזוג עם הראל. החיבור להראל נותן לחברה בסיס חזק שעל גביו ניתן יהיה אף להאיץ את יישום התכנית האסטרטגית ולהמשיך לבנות את ישראכרט קדימה כחברה מובילה".
רן עוז, מנכ"ל ישראכרט: "אישור בעלי המניות לעסקת המיזוג עם הראל הוא צעד חשוב עבור ישראכרט. סיכמנו רק לאחרונה, שנה משמעותית בפעילות החברה, עם גידול חד בתיק האשראי ובפרמטרים מרכזיים נוספים כתוצאה ממיקודים עסקיים ושינוי עומק בתהליכי העבודה בחברה. לכן, אין לנו ספק שהחיבור לאחד הגופים המובילים בתעשייה הפיננסית יאפשר לישראכרט יישום מואץ של התכנית האסטרטגית כדי לחזור ולהיות חברת האשראי המובילה בענף".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מהבנק לחברת הצינור של הבנק (ל"ת)
    אזרח 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הוציאו את החברות אשראי מה הבנק עדיין שתהיה תחרות
    ציקו 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בא "טייקון" קונה אותה , זה אותה גברת בשינוי אדרת , שברו את כל המהלך של התחרות
    סגור
  • 1.
    תמר יסעור - מנהיגה !!
    נעמה 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תמר יסעור מנהיגה יוצאת דופן. הובילה את דירקטוריון החברה, ואת ההנהלה להצלחה חסרת תקדים למרות כל הקשיים שבדרך. מעריצה אותך תמר !!!!
    סגור