השוק

יו"ר איגוד ההייטק הישראלי על המצב: "אני מתקשה להיות אופטימי"

יו"ר איגוד ההייטק הישראלי, מריאן כהן, דיבר היום (שני) בוועידת התאחדות התעשיינים והיה מאוד פסימי לגבי הרפורמה המשפטית. "אני צריכים לדעת שיש לנו שותף כשהשמיים קודרים ולא רק כשהכול משגשג. אני מתקשה להיות אופטימי"

מערכת ice | 
מריאן כהן (צילום סיון פרג')
יו"ר איגוד ההייטק הישראלי, מריאן כהן, השתתף היום (שני) בוועידת התעשייה וההייטק של התאחדות התעשיינים ואמר כי הוא מוטרד מהמקום אליו הולך ההייטק הישראלי. 
"בסופו של דבר כמהנדס, אני מסתכל על המספרים והם לא משקרים. ניתן לראות כי הבוקר הדולר נגד ב-3.7 והוא ממשיך לעלות. זה לא מקרה. אם לפני שנתיים אמרו לנו שההייטק הוא האשם להיחלשות הדולר, היום כשכבר לא נכנסת כמות בלתי נדלית של דולרים, אז השמיים קודרים ויש צורך להתייחס ברצינות למספרים", אמר כהן. 

עוד הוסיף כהן כי "רק אתמול דוח שירות התעסוקה הראה שיש ירידה משמעותית במספר המשרות בהייטק ובתקופה הזו הממשלה צריכה להירתם בשני דברים. ראשית, ביצירת סביבת עבודה יציבה ושנית אנו צריכים לדעת שיש לנו שותף כשהשמיים קודרים ולא הכול משגשג". 
על גיוס הכספים הוסיף: "אנו חיים בסביבה שמושפעת גם מהעולם הגדול. כל הדברים משפיעים מבחוץ ואז יש השפעה על מה שקורה מבפנים. הקושי לגייס כסף קיים באופן כללי. אך הקושי בגיוס עבור סטארטאפים ישראליים, הוא קריטי, בין אם לסטארטאפים או לתעשייה בכללותה וכולנו מודאגים. אם אותם סטארטאפ לא יתקיימו היום, אז בעוד שלוש שנים התעשייה תהיה בקושי גדול יותר. אני מתקשה להיות אופטימי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה