השוק

דריו הלת' בשנת 2022 מטורפת: זינוק של כ-34.8% בהכנסות החברה

ריק אנדרסון, נשיא דריו: "יש לנו כעת יותר מ-100 חוזי B2B חתומים, בשווי של יותר מ-65 מיליון דולר, המייצגים צמיחה של 100% לעומת שנה קודמת"
מערכת ice | 
דוחות (צילום vecteezy)
דריו הלת', חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), פרסמה היום (חמישי) תוצאות כספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2022 וסיפקה עדכון תאגידי ומסחרי. "במהלך הרבעון הרביעי, המשכנו לראות שיפור מהותי בתוצאות הכספיות שלנו אשר נבע מהמעבר למודל עסקי של מגזר ה-B2B, לרבות צמיחה משמעותית בהכנסות, עלייה ברווח הגולמי, ירידה בהוצאות התפעוליות ובהפסד נטו, והפחתה בשימוש במזומן", ציין ארז רפאל, מנכ"ל דריו. "ראוי לציין כי ההפסד התפעולי ברבעון הרביעי ירד ב-58% ל-9 מיליון דולר בהשוואה ל-21.7 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2021 וההפסד התפעולי GAAP non- ברבעון הרביעי ירד ב-60% ל-6 מיליון דולר בהשוואה ל-15 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2021. מדדים אלה מדגימים את הצמיחה המשמעותית בהכנסות והיעילות בהוצאות התפעוליות שנבעו מהמעבר האסטרטגי לפלטפורמה משולבת של מספר מצבים כרוניים במגזר ה-B2B, אשר ממשיכה לצבור תאוצה בשוק".
מר רפאל המשיך ואמר: "מגזר ה-B2B ייצג כ-59% מסך ההכנסות שלנו בשנת 2022, עלייה מ-4% בשנת 2021. ככל שהמעבר שלנו לפלטפורמה משולבת לניהול מגוון מחלות ממשיך לצבור תאוצה בשוק, אנו צופים כי הפרופיל הפיננסי של החברה ימשיך להשתפר בשל עלות רכישת לקוח נמוכה יותר, ויניב רווחיות גולמית של כ-70%".
"במהלך הרבעון הרביעי השגנו אבן דרך מרכזית עם הגעתנו ליעד של 100 חוזי B2B, אשר לדעתנו משקפים את רצון השוק לפלטפורמה טיפולית דיגיטלית משולבת לניהול מגוון מחלות", סיכם מר רפאל. "יש לציין כי 52% מהחוזים שנחתמו במחצית השנייה של 2022 הם עבור מצבים כרוניים מרובים, שיכולים לייצר פי 4 עד פי 8 יותר הכנסות ללקוח בחוזה לניהול מספר מצבים כרוניים, לעומת חוזה לניהול מצב כרוני יחיד. חוזים לניהול מגוון מצבים כרוניים מהווים גם יותר מ-50% מצנרת החוזים הנוכחית שלנו. התוצאות ביחד עם צנרת החוזים שלנו מספקים לנו ביטחון באשר למה שנוכל להשיג ב-2023 ובעתיד".
"במהלך הרבעון הרביעי, המשכנו לחוות ביקושים מצד לקוחות בכל ערוצי ה-B2B שלנו, במיוחד ממעסיקים", אמר ריק אנדרסון, נשיא דריו. "יש לנו כעת יותר מ-100 חוזי B2B חתומים, בשווי של יותר מ-65 מיליון דולר, המייצגים צמיחה של 100% לעומת שנה קודמת. התחלנו לראות מומנטום ראשוני באמצעות שותפויות ההפצה העיקריות שלנו, Virgin Pulse, Solera ו-Aliant, והקידום המשותף עם Sanofi. אנו מאמינים ששותפויות אלו יובילו לעלייה משמעותית במספר הלקוחות בשנת 2023 ואילך. בנוסף, הצמיחה שראינו בהפניית לקוחות אלינו בשנת 2022 אמורה לתרום למומנטום שלנו בשנת 2023. אנו ממשיכים בבניית עסק B2B חזק שאנו מאמינים כי הוא מותאם אסטרטגית לביקוש מצד מעסיקים ותוכניות בריאות וצופים כי נמשיך לראות צמיחה חזקה גם בשנת 2023".
נקודות עיקריות מהדו"ח:
- ההכנסות בשנת 2022 הסתכמו בכ-27.7 מיליון דולר, גידול של כ-34.8% מהכנסות של 20.5 מיליון דולר בשנת 2021. הצמיחה בהכנסות ממגזר ה-B2B עלתה יותר מהקיזוז שנגרם בשל ירידת הפעילות במגזר ה-B2C.
- ההכנסות המסחריות תרמו 59% להכנסה הכוללת של שנת 2022, בהשוואה ל-4% בשנת 2021.
- הרווח הגולמי עמד על 40.1% מההכנסות ברבעון הרביעי של 2022, לעומת 9.1% מההכנסות ברבעון הרביעי של 2021.
- הרווח הגולמי פרופורמה היווה 58% מההכנסות ברבעון הרביעי של 2022, לעומת 22% מההכנסות ברבעון הרביעי של 2021.
- ירידה של 58.4% בהפסד התפעולי ברבעון הרביעי של 2022 בהשוואה לרבעון הרביעי של 2021.
- ירידה של 38.2% בהפסד התפעולי ברבעון הרביעי של 2022 בהשוואה לרבעון השלישי של 2022.
- יתרות מזומנים ושווי מזומנים בסוף שנת 2022 הסתכמו בכ-49.3 מיליון דולר.
- הנהלת החברה תארח שיחת ועידה למשקיעים ושידור אינטרנטי היום בשעה 15:30 שעון ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה