השוק

רמי לוי מטיס אתכם ליעדים חדשים: המהלך הגדול של ישראייר

אחרי שעומאן אישרה את הטיסות מעלייה, מה שיקצר משמעותית את הטיסות מישראל למזרח הרחוק, נודע כי ישראייר, חברת התעופה בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, מתכננת להפעיל קווים ישירים בקרוב להודו
מערכת ice |  7
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
בשורת ענק לטסים מנתב"ג. עומאן הודיעה לפני זמן קצר היום (חמישי) כי חברות התעופה הישראליות יוכלו לעבור בשטחה האווירי. ההודעה באה לאחר חודשים של מגעים בין משרד החוץ לבין הרשויות בעומאן. 
האישור שניתן היום מצטרף לאישור של ערב הסעודית ויאפשר קיצור משך הטיסות מישראל ליעדים באסיה ביותר משעתיים, ובכך יהפוך את חברות התעופה הישראליות לתחרותיות יותר ויפחית משמעותית את מחירי הכרטיסים לאזרחי ישראל. 
בעקבות כך, חברת התעופה ישראייר בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, שוקלת ברצינות להתחיל לטוס למזרח. היעדים הראשונים שאליהם רוצה ישראייר להגיע הם מומבאי וגואה שבהודו. 
אחרי קבלת האישור מעומאן לטוס מעלייה, מה שכאמור יקצר משמעותית את הטיסות למזרח הרחוק, אלי כהן, שר החוץ של ישראל, אמר: "מדובר בהחלטה היסטורית ומשמעותית עבור הכלכלה הישראלית ולמטייל הישראלי. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו, למל"ל, למנכ"ל משרד החוץ רונן לוי ולעובדי המשרד המסורים שפעלו למען אזרחי ישראל והכלכלה הישראלית. תודה מיוחדת לידידנו סולטן עומאן ולידידינו בארצות הברית שליוו אותנו לאורך כל המהלך".
עוד הוסיף שר החוץ: "החלטה היסטורית אשר תקצר את הדרך לאסיה, תוזיל את העלויות לאזרחי ישראל ותסייע לחברות התעופה הישראליות לתחרותיות יותר. אני מודה לסולטאן עומאן היית'ם בן טארק אל סעיד ולידידנו האמריקאים על עזרתם המהותית להצלחת המהלך".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פיליפינים
    יורם 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פיליפינים ...
    סגור
  • 5.
    מי נוסע להודו מקום זווה צפוף אין מלא מחלות
    אדיר 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רמי לוי תעשה טיסות לתאילנד זה עדיף
    סגור
  • 4.
    איזה מזרחי חכם אז שופט אחד לא מצאנו
    קיבוצניק 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת מגיע לשמאל הץחברי לחמו וחברי אבי לחמו ביום כיפור איתו בשריון ורבים נהרגן די עם השטויות לנו לא יוצא כלום מהאליטה הזו נהפוך הוא הם יקחו שטחים לערבים מהקיבוצים
    סגור
  • 3.
    טיסה לאוסטרליה בבקשה
    תמר5 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי? כמה תעלה? כמה זמן?
    סגור
  • 2.
    אם אין טיסות בשבת - לא טסים! (ל"ת)
    דעת אמת 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    רמי לוי
    דור 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה. שבת מבורכת
    סגור
  • לא לטוס עם ישראייר
    נוסעת מאוכזבת 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמנים לא זמנים זלזול בזמן הנוסעים טיסה הלוך עיכוב של 3 שעות בתירוץ תקלה במטוס המראה מתוכננת ב 16:50 נדחה ל 20:00 מה שהדליק נורית שזה לא היה סופי ובאמת ב 20:00 גילינו שיש דחייה נוספת המראה הייתה רק ב 23:20 הפיצוי היה חלוקת שובר בMc בסך 51 שח . בקיצור הגענו ליעד (אתונה)באיחור הלך יום טיסה שיחרור כבודה נסיעה למלון הגענו סחוטים למלון ב 2 לפנה'ב הלך ערב מסופש קצר מה שיפה שבמחזור היה בדיוק אותו דבר טיסה חזרה לישראל לא המריאה ב 19:50 כמתוכנן אלה רק ב 23:10 שוב סתמו את הפה עם שובר של 7 יורו לקניית מזון בנמל , עיכוב שהיה ידוע מראש לחברה אף אחד לא דאג לעדכן שניתן לאחר כי חל עיכוב כמו שבויים מצאנו עצמנו תקועים בנמל בהילוך ובחזור . המלצה שלי על תטוסועם חברה זו זול ככל שיהיה שעת המראה זה בגדר המלצה איכס
    סגור