השוק

טראמפ במהלך ענק: בדרך להקים רשת מלונות חדשה בישראל

אריק טראמפ, בנו בן ה-38 של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, ונשיא חברת מלונות טראמפ, התארח בישראל על ידי חברת הנדל"ן YBOX, כאשר המשלחת הגיעה לסדרת פגישות לשם הקמת רשת בתי המלון "טראמפ" בישראל בערים תל אביב, חיפה ירושלים ואילת
מערכת ice |  4
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
אריק טראמפ, בנו בן ה-38 של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, ונשיא חברת מלונות טראמפ, הוזמן אתמול (חמישי) להתארח על ידי חברת הנדל"ן YBOX בישראל, זאת לרגל השקת מגדל מגורים החדש שלה "גת רימון" בתל אביב.
אריק טראמפ התארח במלון דן תל אביב והתקבל על ידי מנכ"ל המלון מר אילן בן חקון, כאשר האחרון ליווה אותו לסוויטה הנשיאותית שהוכנה במיוחד עבורו. משלחת טראמפ הגיעה לישראל לסדרת פגישות עם נציגים ישראלים לשם הקמת רשת בתי המלון "טראמפ" בישראל, שעתידה להגיע לערים תל אביב, ירושלים, חיפה ואילת.
טראמפ ושותפיו העסקיים נהנו מארוחת שף פרטית בניצוחו של שף דן תל אביב בוריס פאוקמן, ואליה הצטרפו שותפים עסקיים מהארץ ומחו"ל. האירוח הוכתר כמוצלח ביותר, טראמפ ושותפיו הודו למנכ"ל המלון על אירוח ברמה גבוהה ביותר.
כזכור, לאחרונה פורסמו עסקאות המלונאות הגדולות ביותר שהיו בשנת 2022, כאשר העסקה הגדולה ביותר שהייתה בארצות הברית במהלך 2022 היא של רשת המלונות "טראמפ", בוושינגטון הבירה, שעמדה על סכום של 375 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שיוזילו בתחרות את המחירי האירוח בארצנו.. (ל"ת)
    חזי 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בבקשה להתבגר
    מנחם 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה באתר כל כותרת בומבסטית. זה קצת ילדותי. לעניין הכתבה, הם לא ירימו פה שום מלון. הם מסובכים בחקירות בארהב עד מעל לראש. המלון בוושינגטון נמכר בהפסד עקב חוב לבנק שלא שולם. בנוסף, אם ביום כהונת טראמפ תפוסת המלון צללה חדות והם מפסידים עליו כסף
    סגור
  • 2.
    ברוך הבא איש אהוב 3> (ל"ת)
    מאיר555 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    שישאר בארצות הברית לא צריך את הרשת שלו. (ל"ת)
    חילקה 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור