השוק

חברת הסייבר הישראלית בגיוס מרשים: מה תעשה ב-30 מיליון דולר?

?את הסבב הנוכחי הובילה Standard Investments, אליה הצטרפו הקרנות Munich Re Ventures (MRV), Moore Strategic VENTURES, Xerox Ventures, INT3, והמשקיעים שהובילו את סבב הסיד של החברה, קרן BVP (בסמר) ו-ZEEV VENTURES
מערכת ice | 
מניות (צילום vecteezy)
חברת הסייבר סנטרה (Sentra), שפועלת בתחום ההגנה על מידע בענן, מודיעה היום על השלמת סבב גיוס A על סך 30 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי מגיע שנה וחצי בלבד לאחר הקמת החברה, ומביא את סנטרה לשווי גיוסים של 53 מיליון דולר עד היום.
את הסבב הנוכחי הובילה Standard Investments, אליה הצטרפו הקרנות Munich Re Ventures (MRV), Moore Strategic VENTURES, Xerox Ventures, INT3, והמשקיעים שהובילו את סבב הסיד של החברה, קרן BVP (בסמר) ו-ZEEV VENTURES (אורן זאב).
 
סנטרה, הפועלת בסביבת ענן של ארגונים מזהה סיכוני אבטחה מהותיים סביב מידע עסקי רגיש ומאפשרת לארגונים להגן על המידע באופן ממוקד ויעיל. סנטרה תשתמש בכספי הגיוס הנוכחי כדי להתרחב ולהעמיק את הנוכחות שלה בשוק הגלובלי- בדגש על השוק האמריקאי. החברה תמשיך לפתח את הטכנולוגיה והמוצר שלה, המספק מענה לחברות עסקיות הפועלות בסביבת הענן, וזקוקות להגנה על המידע שלהם. שכן, לפי Gartner, עד שנת 2025 יותר מ-95% מהעבודה הדיגיטלית תתבצע בענן, לעומת כ-30% בשנת 2021.
בנוסף להשלמת של סבב הגיוס, סנטרה מודיעה גם על הצטרפותם של שני חברי דירקטוריון חדשים: פיטר מטורנו, Technology Sector Head of בקרן Standard Investments ואושרי קפלן, Managing Director בקרן ההשקעות MRV. לשניים הנסיון והמומחיות לקחת את החברה קדימה ולהרחיב את שיתופי ההפעולה העסקיים האסטרטגיים של החברה.
חברת Sentra, נוסדה ביולי 2021 על ידי יואב רגב (מנכ״ל החברה), שכיהן כמפקד מרכז הסייבר ב-8200, רון רייטר (CTO) שניהל את מרכז הפיתוח של Oracle בתל אביב, יאיר כהן (VP Product) ששימש בתפקידי product בכירים  בחברות ה- Microsoft  - Datadog ואסף כוחן (נשיא החברה), מפקד 8200 לשעבר. החברה מונה 45 עובדים היושבים במטה החברה בתל אביב, ובארה״ב.
יואב רגב, מייסד שותף ומנכ״ל Sentra : ״הגיוס הנוכחי משמעותי מאוד עבורנו. הוא יסייע לנו לצמוח ולהאיץ את התוכניות העסקיות שלנו בכדי לאפשר לארגונים להפיק את המירב מהמידע הנמצא ברשותם תוך אבטחתו לאורך כל הדרך. המידע הוא הנכס המרכזי בארגון והשימוש בסנטרה מאפשר לארגונים להאיץ את השימוש במידע תוך שמירה על רמת האבטחה הראויה למידע הרגיש של הארגון. זוהי רק ההתחלה עבור סנטרה. אני גאה במה שהצוות המוכשר שלנו השיג עד היום, ובטוח שנמשיך להשיג את מטרותינו גם בשנים הבאות״.
ירון בן דוד, Chief Digital Officer, Standard Industries: ״עם המורכבות ההולכת וגדלה של אבטחת מידע בכלכלה מבוססת הענן של ימינו, ההנהלה המנוסה של סנטרה והמוצר המרשים והחדשני שפיתחו ממצב אותם במקום מרכזי בתעשייה בה הם פועלים, ומאפשר להם לתת מענה לצורך הדחוף הזה, ובקנה מידה גדול. אנו מצפים לעבוד עם צוות החברה בזמן שהם מוציאים לפועל את חזונם לשיפור אבטחת המידע עבור ארגונים מבוססי ענן ברחבי העולם״.
עמית קרפ, שותף בקרן בסמר: ״בשנה וחצי שחלפו מאז הקמתה, החזון של סנטרה והיעילות התפעולית שלה תורגמו במהירות לערך אמיתי עבור לקוחות, מה שהפך את פתרון האבטחה שפיתחה החברה לקריטי למצבורי הנתונים הקיימים בענן. הצורך בפתרון של סנטרה ימשיך לגדול ככל שארגונים יאמצו עוד טרנספורמציה דיגיטלית. כמשקיע ותיק, יש לנו אמון גדול בצוות החברה לעמוד באתגרים הללו ולהוביל את תחום אבטחת הנתונים בענן״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה