השוק

קאנומד גייסה 46 מיליון שקל; צחי אבו הזרים לחברה 25 מיליון שקל

קאנומד גייסה בסך הכל 46.5 מיליון שקל כש-25 מיליון שקל הגיעו מאבו והיתר הגיע ממשקיעים מוסדיים; בית ההשקעות מור יהפוך לבעל עניין בחברה; אבו מתכוון להפוך את קאנומד לזרוע ההתחדשות העירונית שלו
ניצן כהן | 
צחי אבו (צילום נוגי צור, סטודיו אברמוביץ)
קאנומד השלימה גיוס של 46.5 מיליון שקל באמצעות הנפקת מניות למשקיעים מוסדיים ולאבו עצמו. אבו הזרים לחברה 25 מיליון שקל ואילו המשקיעים המוסדיים את יתרת הסכום. בין המשקיעים המוסדיים שנכנסו להשקעה בית ההשקעות מור וקרן ספרה. בית ההשקעות מור צפוי להפוך לבעל עניין בחברה.
קאנומד הייתה עד לא מכבר חברת קנאביס רפואי בבעלות כפיר ומור גינדי. אבו רכש את השליטה בחברה מתוך כוונה להפוך אותה לזרוע ההתחדשות העירונית שלו. לאבו יש לא מעט יחידות דיור בשלבים שונים בתחום ההתחודשות העירונית ובכוונתו להפוך חלק מהן לציבוריות ואת זה הוא מעונייןם לעשות באמצעות קאנומד.

נכון להיות קאנומד טרם להתחילה לעבוד בתחומי הנדל"ן והיא נערכת לפעילות הזו. החברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-55.6 מיליון שקל. כפיר ומור גינדי לא השתתפו ככל הנראה הגיוס ולכן הם ידוללו. כרגע מחזיקים כפיר ומור ב-4.6% מהחברה כל אחד והחברה המשותפת שלהם, גינדי ברדרס מחזיקה בעוד כ-11% ממנה.
אבו נחשב היום לאחד הכוחות העולים בתחום הנדל"ן בישראל. אבו היה עד לפני מספר שנים איש נדל"ן אשדודי שהיה מוכר בעיקר בקרב מספר מצומצם של אנשים עסקים, בעיקר מאזור הדרום. בשנים האחרונות רכש את ארנה והפך אותה לארי נדל"ן שם הוא מרכז את פעילות הנדל"ן המניב שלו. פעולה דומה מתכנן אבו לקאנומד רק בתחום ההתחדשות העירונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה