השוק

מטריקס מדווחת על רכישת חברה ישראלית בשווי 65 מיליוני שקלים

עסקה ראשונה ל-2023: מטריקס מדווחת על רכישת 70% מהשליטה בחברת "זברה טכנולוגיות" תמורת 65 מיליוני שקלים
מערכת ice | 
מוטי גוטמן (צילום עידן גרוס)
מטריקס מודיעה היום (ראשון) על רכישת 70% מהשליטה בחברת 'זברה טכנולוגיות', מטריקס רוכשת את זברה טכנולוגיות לפי שווי של 65 מיליון שקלים. זברה הינה חברה העוסקת בתחום במתן פתרונות חדשניים בתחומי אבטחת מידע ותקשורת נתונים, ומחזיקה בהכנסות של כרבע מיליארד שקלים בשנה.
לאחר הרכישה יצטרפו עובדי זברה ומנהליה לשורותיה של מטריקס, וימשיכו לפעול כיחידה עצמאית תחת הנהלתה הנוכחית של החברה. מטעם מטריקס נמסר כי רכישה זו מחזקת באופן משמעותי את יכולותיה של החברה בתחום הפצת פתרונות הטכנולוגיה, עם התרחבות למוצרים חדשים וקהל לקוחות רחב יותר. בנוסף לכך,  דרך הרכישה הנוכחית, מטריקס מגדילה את הנוכחות שלה בענף אבטחת המידע והתשתיות.
מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "אנו מברכים על הצטרפותה של 'זברה טכנולוגיות' למטריקס, יחד עם היצרנים, השותפים והלקוחות. זוהי זכות לצרף לשורותינו חברה איכותית, מצליחה ומקצועית, שכמו מטריקס, מורכבת מצוותים ומנהלים בעלי ניסיון רב שרצים עם החברה לאורך שנים רבות. אנו גאים לכלול את זברה תחת המטרייה שלנו, ולספק מעטפת משלימה לכל צרכי החברה כדי שתמשיך לצמוח ולגדול".
'זברה טכנולוגיות' נוסדה בשנת 2008 על ידי המנכ"ל המכהן כיום – אלי וודינסקי, ועיקר פעילותה הוא בהפצת פתרונות בתחומי תקשורת הנתונים, הגנת סייבר, חומרה, תוכנה ושירותים. זברה מפיצה מוצרים של כ-20 יצרנים בינלאומיים, אותם היא מייצגת בישראל, כשבין הבולטים נמנים: Juniper Networks ,TrendMicro, PaloAlto ,PulseSecure ,ForcePoint ,Imperva RSA, Forescout, Gigamon, Tenable, Vasco, F5  ו-Cato. לקוחותיה של זברה הם בעיקר מפיצי משנה (resellers) שעובדים באופן נרחב עם יצרנים רבים ומגוונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה