השוק

שופרסל התקפלה גם מול שטראוס: מחירי המוצרים יזנקו

על אף ההצהרות נגד החברה, המחירים החדשים של שטראוס אושרו על ידי הרשת והחוק נכנס כבר הלילה לתוקף
מערכת ice | 
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל (צילום אלעד גוטמן, Magma Images, shutterstock)
למרות ההתקפלות מול תנובה, מי שקיבלה את התואר 'נושאת החרם' על יוניליוור ושטראוס, היא רשת שופרסל שהייתה הראשונה להכריז כי לא תקבל את מוצרי שתי החברות היקרות למדפיה בעקבות הרצון להעלות את המחירים.
על פי פרסום ראשון בקשת 12, שופרסל אישרה את העלאות המחירים של שטראוס. מגורמים המעורבים במשא ומתן חלק מהמוצרים יתייקרו לפי בקשתה של שטראוס וחלק לא יתייקרו כלל. העלאות המחירים ייכנסו לתוקף החל ממחר (שני) בסופרמרקטים ברחבי הארץ.
כזכור, לאחרונה המחירים של לפחות כ-70 מוצרים ביוניליוור עלו במחירים, בשיעורים משתנים הנעים בין 10% ועד 25%. העלייה לא בכל הסניפים בישראל, אך למשל מחיר אבקת מרק בטעם עוף פרווה של קנור זינק מ-12.9 שקלים ל-14.9 שקלים ב-62 סניפים, בסך הכל עלייה של 15.5%. אבקת מרק עוף בשרית של קנור התייקרה ב-כ-25%, מ-19.90 שקלים ל-24.90 שקלים.

משופרסל נמסר בתגובה: "מדובר בפער במחיר שנובע אך ורק מביטול מבצעים של הספק, אשר לאור סירובנו לעליית מחירי מוצריו אינו מספק לנו סחורה מתאריך 1.11.2022. שופרסל ממשיכה במאבק ביוקר המחיה על ידי מניעה או מיתון בקשות הספקים לעליית מחירים ככל שתוכל. כפי שהצבנו בשלטים בסניפי הרשת, אנו מזמינים את לקוחותינו לרכוש מוצרים מקבילים של מותגים אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה