השוק

מפעל כתר לקראת מהלך התייעלות וצמצומים?

דיווחים חדשים חושפים שחברת כתר פלסטיק דנה בימים אלו בצעדי הצטמצמות והתייעלות בצל המשבר בשוק, הירידה בביקוש עבור מוצריה ולאחר שכבר פיטרה לפני חודשיים כמאה עובדים
מערכת ice | 
חברת כתר פיטרה כ-100 עובדי ייצור (צילום יחצ, shutterstock)
לפני כחודשיים דווח שחברת כתר פלסטיק פיטרה כמאה עובדים, לכאורה בעקבות המשבר הכלכלי בארץ ובעולם. כעת, מתברר שייתכן ופיטורים אלו היו רק הצעד הראשון ברצף של צעדים של החברה אשר מטרתם לבצע צמצומים והתייעלות לאור הירידה בביקוש.
על פי 'גלובס' הנהלת החברה עוסקת בימים אלו בדיונים המתמקדים בשינויים ארגוניים בחברה, שייתכן וישפיעו על מפעליה בארץ. באפריל השנה נפתח מפעל נוסף של החברה באזור עפולה, אשר מתמקד בייצור ארגזי כלים. במקביל נרשמה ירידה בביקוש המוצרים שמיוצרים במפעל החברה בכרמיאל.
בהתאם לכך, ההערכות הן כי יידרשו לפטר עובדים, אך חברת כתר מסרה לגלובס כי היא מבצעת התאמות במפעלים בהתאם להיקף היורד של הביקוש למוצריה. במסגרת זו החברה תבצע ניוד של עובדים בין המפעלים ואף תגייס עובדים חדשים. החברה שמה את השמירה על עובדיה כערך עליון לשנה הקרובה.
התמונה הכללית הזו היא שונה מאד מזו שראינו בשנה שעברה - שנה שבה כתר ניסתה לבצע הנפקה וגיוס בבורסת ניו יורק. אבל, החברה חוותה את התוצאות של מינוף גבוה והעלויות הגבוהות. כתוצאה מכך ההנפקה לא יצאה לפועל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה