השוק

הראל ויזל יקבל מיליונים נוספים בשנה? דיוני השכר נדחו

האסיפה שהייתה אמורה להתקיים מחר, ובין היתר לדון בבקשה להעלאת משכורתו החודשים של מנכ"ל החברה, נדחתה בגלל התנגדות אלטשולר שחם למהלך
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי ונתי שוחט פלש 90)
אחרי הניסיון להעלאת השכר החודשי להראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס, ההנהלה הורידה מסדר היום של אסיפת החברה הכללית את הדיון בנושא.
ביטול הדיון מתרחש בעקבות התנגדות של אלטשולר שחם המחזיק במניות פוקס.  חברות הייעוץ עמדה ואנטרופי נתנו המלצות לביצוע ההעלאה כך שויזל אמור יהיה להגיע לשכר שנתי של 10.5 מיליון שקלים לעומת 8.7 מיליון בשנה נכון לעכשיו.
לצד בקשת העלאת השכר לויזל, החברה ביקשה להעלות את תקרת המניות בהחזקתו, כאשר נכון לעכשיו עומדת התקרה על שווי של 20 מיליון שקלים לשווי של עד 25 מיליון שקלים. חלוקת מענק המניות מתבצעת כך ש-0.35% ממניות החברה הן מניות חסומות של החברה שיבשילו בעתיד ועוד 0.75% יבשילו לפי עמידה ביעדים. היעדים המתנים את המניות חוסים את חלקן בתנאי לרווח נקי שנתי של 350 מיליון מיליון שקלים וחלק מותנות בהכנסה שנתית בגובה 5 מיליארד שקלים מ-2023 ועד 2025.
בינתיים, האסיפה שהיתה אמורה להתקיים מחר (שני) נדחתה על ידי החברה ותאסף ביום שלישי, בעקבות התנגדות אלטשולר שחם. במכתב הדחיה נימקה החברה: "הסרת הענקת תגמול הוני למנכ"ל החברה ותיקון הגמול החודשי הקבוע למנכ"ל החברה כמפורט בדוח המתוקן בעקבות פניית גוף מוסדי לחברה בימים האחרונים ולבקשתו, ועל אף שנתקבלה המלצה חיובית של "עמדה" ו"אנטרופי" לגופים המיועצים על ידן להצביע בעד אישור תנאי כהונתו של מנכ"ל החברה.  מובהר כי בכוונת החברה להביא לאישור אסיפה של בעלי המניות בחברה אשר תכונס בהקדם האפשרי לאחר אסיפה זו הענקת תגמול הוני למר ויזל, זאת לאחר שימוצו הדיונים מול הגוף המוסדי בנושא זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה