השוק

סודהסטרים מפטרת 120 עובדים בישראל: "החלטה כואבת"

סודהסטרים ממשיכה בפיטורים ואחרי ש-300 עובדים פוטרו מהמפעל ברהט, 120 עובדים נוספים פוטרו מהמפעל בלהבים: "התקבלה החלטה כואבת לבצע הפחתה של כ-5% מכוח-האדם הגלובלי של החברה. נעניק תמיכה לעובדים אמצעות מתן מענק פרישה וסיוע במציאת מקום עבודה חלופי"
מערכת ice | 
סודהסטרים ממשיכה בפיטורי הענק (צילום shutterstock)

באוקטובר האחרון חברת סודהסטרים הישראלית פיטרה 300 עובדים, בעיקר מהמפעל שלה ברהט. היום (שני) נודע כי החברה ביצעה גל פיטורים נוסף אחרי שפיטרה 120 עובדים, הפעם במפעל החברה בלהבים.

תגובת סודהסטרים לפרסום: "בשנים האחרונות הגדילה סודהסטרים את היקף כוח האדם בכדי לתת מענה לצמיחה שליוותה את החברה תקופה ארוכה, וביתר שאת בתקופת הקורונה. התחזיות הנוכחיות של היקפי הייצור משקפות חזרה לרמות הביקושים שהיו מוכרות בעבר. במקביל, החברה חשופה לתנאי השוק הגלובליים התנודתיים, המשפיעים על פעילותה".


עוד נמסר מסודהסטרים: "כל אלו מחייבים אותנו לנקוט בצעדי התייעלות ולבצע התאמות למציאות העסקית החדשה, גם במסגרת כוח האדם של החברה. לאחר מחשבה מעמיקה, התקבלה החלטה כואבת לבצע הפחתה של כ-5% מכוח האדם הגלובלי של החברה. אנו כמובן נעניק תמיכה לעובדים אלה באמצעות מתן מענק פרישה וסיוע במציאת מקום עבודה חלופי דרך מרכז קריירה ייעודי שיוקם לאתר החברה בלהבים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה