השוק

אילון מאסק מוותר על טוויטר? החל לחפש מנהל חדש

מאסק טען בעדותו בבית המשפט. "אני מצפה לצמצם את הזמן שלי בטוויטר", משקיעי טסלה היו מודאגים יותר ויותר מהאפשרות שהזמן שמאסק יקדיש לשינוי טוויטר יהיה גדול מדי. מניית טסלה ירדה ב-3% בצהריים
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום flickr, pexels)
אילון מאסק אמר היום (רביעי) שהוא מצפה לצמצם את זמנו בטוויטר ובסופו של דבר למצוא מנהיג חדש לנהל את חברת המדיה החברתית, והוסיף כי הוא מקווה להשלים ארגון מחדש ארגוני השבוע.
מאסק אמר את הדברים בזמן שהעיד בבית משפט בדלאוור כדי להתגונן מפני טענות שחבילת השכר שלו בשווי 56 מיליארד דולר בטסלה התבססה על יעדי ביצוע שקל להשגה ואושרה על ידי דירקטוריון תואם. משקיעי טסלה היו מודאגים יותר ויותר מהאפשרות שהזמן שמאסק יקדיש לשינוי טוויטר יהיה גדול מדי. מניית טסלה ירדה ב-3% בצהריים.

"יש פרץ ראשוני של פעילות שדרוש לאחר הרכישה כדי לארגן מחדש את החברה", אמר מאסק בעדותו בבית המשפט. "אבל אז אני מצפה לצמצם את הזמן שלי בטוויטר". מאסק גם הודה שכמה מהנדסי טסלה סייעו להעריך את נתוני צוותי ההנדסה של טוויטר, אבל הוא אמר שזה היה "על בסיס התנדבותי" ו"אחרי שעות העבודה".
השבועיים הראשונים של המיליארדר כבעלים של טוויטר היו מסומנים בשינוי מהיר ובכאוס. הוא פיטר במהירות את המנכ"ל הקודם של טוויטר ומנהיגים בכירים אחרים ולאחר מכן פיטר מחצית מצוות טוויטר מוקדם יותר החודש.
מאסק שלח מייל לעובדי טוויטר מוקדם ביום רביעי, ואמר להם שהם צריכים להחליט עד יום חמישי אם הם רוצים להישאר בחברה כדי לעבוד "שעות ארוכות בעצימות גבוהה" או לקחת חבילת פיצויים של שלושה חודשי שכר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה