השוק

טסלה חוגגת: כמה מכוניות כבר מכרה בישראל?

פחות משנתיים אחרי שהשיקה רשמית את הפעילות שלה בישראל, טסלה הפכה לאחת מחברות המכוניות החשמליות הפופולאריות והמבוקשות ביותר בישראל, ורשמה ציון דרך מרשים עם המכונית ה-10,000 שמכרה בארץ
מערכת ice |  5
טסלה בישראל (צילום pixabay, unsplash)
פחות משנתיים אחרי שהשיקה רשמית את הפעילות שלה בישראל, טסלה הפכה לאחת מחברות המכוניות החשמליות הפופולאריות והמבוקשות ביותר בישראל. אתמול (שלישי) פרסמה חברת המכוניות החשמליות כי מסרה את המכונית ה-10,000 שלה בישראל.
זו הפעם הראשונה שיצרנית רכב חשמלי כלשהי מגיעה לנקודת הציון הזו. ציון הדרך המרשים מגיע על אף עליית המחירים של הרכבים שלה בשנים האחרונות ומוכיח את הנאמנות של הקהל הישראלי. כזכור,  את רכבי הטסלה הראשונים (מודל 3) ניתן היה לרכוש במחיר של 179 אלף ש"ח (כולל מיסים). אולם כיום המצב שונה לחלוטין כאשר מחירה של טסלה חדשה עומד כבר על  כ-225 אלף ש"ח – מחיר שמשקף עלייה של 25 אחוזים בפרק זמן קצר יחסית.
בנוסף, השוק בישראל התעורר עם כניסת חברות מתחרות חדשות, לרוב סיניות, כמו למשל  BYD ו-AIWAYS. גם חברות מוכרות יותר כמו יונדאי, שהשיקה את איוניק 5, פולקסווגן שהשיקה לאחרונה בישראל את ID.4 וקיה שהשיקה את EV6. כך שההישג של טסלה בישראל רק מרשים יותר ויותר ונראה שהקהל הישראלי בהחלט נאמן לחברה בבעלות איילון מאסק.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    החשמלית הכי וותיקה בעולם
    אלון מסכה 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסלה נמכר כבר עשור בחו״להיא נבנתה כרכב חשמלי ותוכננה כך. טכנולוגיה יחודית ומתקדמת ולכן היא היא הכי טובה בשוק החשמליות. היא אפל שך החשמליות. אוטו נדיר!
    סגור
  • 3.
    הטענה מהירה היא מפתח (ל"ת)
    Mtlk 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אין צדק
    רועי 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלמכור הם אלופים ציק צק כשמדובר בתיקון עכשיו תמתין
    סגור
  • יש צדק
    צבי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שתיסע בסטלה לא תרצה רכב אחר רכב מדהים
    סגור
  • 1.
    גאון האיילון מאסק הזה, חבל שאין לנו ראש ממשלה כזה...
    חכם ביום 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עקף את ענקי הרכבים בגדול, יודע להתגבר על משברי ש(ביבי)ם שטויוטה וגנראל מוטורס הרחק מאחור שלא לדבר על האירופיים. כך צריך לנהל...ותחשבו על זה
    סגור