השוק

טסלה בדרך למהפכה? הרכבים המיוצרים בסין בדרך ליעד מפתיע

טסלה בחנה האם כלי רכב חשמליים מדגם 3 ודגם Y מתוצרת Gigafactory שנגחאי יכולים להימכר בצפון אמריקה כבר בשנה הבאה, על פי האנשים שסירבו להימסר בגלל שהתהליך היה חסוי. ההערכה של טסלה כללה שיקול האם חלקים מתוצרת הספקים בסין של טסלה יהיו תואמים לתקנות בארצות הברית ובקנדה
מערכת ice | 
מניית טסלה (צילום pixabay)
טסלה שקלה תוכניות לייצוא רכבים חשמליים מתוצרת סין לארצות הברית וקנדה, כך דווח היום (שבת) ברויטרס על ידי שני אנשים בעלי ידע בתכנון, צעד שיחבר את המפעל הגדול ביותר שלה לצפון אמריקה, השוק הגדול ביותר של ענקית הרכב.
טסלה בחנה האם כלי רכב חשמליים מדגם 3 ודגם Y מתוצרת Gigafactory בשנגחאי יכולים להימכר בצפון אמריקה כבר בשנה הבאה, על פי האנשים שסירבו להחשף בגלל שהתהליך היה חסוי. ההערכה של טסלה כללה שיקול האם חלקים מתוצרת הספקים בסין של טסלה יהיו תואמים לתקנות בארצות הברית ובקנדה, אמרו.

המפעל בשנחאי עבד לקראת תוכנית ראשונית להפעלת פיילוט בכמות קטנה של ייצור כלי רכב ברבעון הראשון של 2023, שתעמוד בסטנדרטים של צפון אמריקה ליצוא פוטנציאלי, אמר אחד האנשים.  סקירת היצוא הפוטנציאלי לצפון אמריקה משנגחאי התפתחה בשבועיים האחרונים, על פי האנשים ששוחחו עם רויטרס ותזכיר המפרט כמה מהצעדים שנקט המפעל בשנחאי כדי לבדוק את מוכנותו עד תחילת 2023 זה נראה על ידי רויטרס.
טסלה לא תהיה יצרנית הרכב האמריקאית הראשונה שתשלח רכבים מיוצרים בסין לארה"ב. ג'נרל מוטורס ייבאה את רכב השטח של ביואיק אנוויז'ן ועתרה ללא הצלחה לקבלת פטור של 25% ממכס ארה"ב שהוטל על ידי ממשל טראמפ. עד כה, האסטרטגיה של טסלה הייתה לבנות את המכוניות שהיא מוכרת בצפון אמריקה במפעליה בפרמונט, קליפורניה, ואוסטין, טקסס.
לשנגחאי Gigafactory של טסלה יש יכולת לייצר 1.1 מיליון כלי רכב חשמליים בשנה לאחר שדרוג מוקדם יותר השנה, מה שהופך אותו למרכז הייצור היצרני ביותר של טסלה. המפעל בשנחאי מייצר מכוניות סדאן ודגם Y קרוסאוברים למכירה בסין ולייצוא לשווקים הכוללים אירופה, אוסטרליה ודרום מזרח אסיה.
עד לאחרונה, טסלה מכרה או שיגרה לייצוא כל רכב שהיא יכלה לייצר בשנחאי, אך רמות המלאי עלו בשיעור הגדול ביותר אי פעם באוקטובר. כעת ייתכן והיא תעשה מהפכה על הכביש עם הרכבים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה