השוק

מנכ"ל גולדמן זאקס אופטימי: "שוק ההון יתאושש בחודשים הקרובים"

דייויד סולומון, מנכ"ל בנק ההשקעות גולדמן זאקס, צופה ששוק ההון יתאושש בקרוב, ומה שעובר עלינו כרגע הוא "איפוס של ציפיות הערכת השווי"
מערכת ice |  1
דיוויד סולומון, מנכ"ל גולדמן זקס
מנכ"ל בנק ההשקעות גולדמן זאקס דיוויד סולומון, צופה ששוק ההון יתאושש בחודשים הקרובים, ומה שעובר עלינו כרגע הוא "איפוס של ציפיות הערכת השווי". כך אמר אמש (חמישי). בראיון לג'ים קריימר מ-CNBC ציין סולומון כי בחודשים הקרובים, נראה פתיחה מחדש של שוקי ההון כשאנשים יתרגלו להתאמת הערכת השווי הזו.
בעוד שריבית נמוכה אפשרה לחברות שזה עתה הוקמו לשגשג ולראות את הערכות השווי שלהן מתנפחות במהירות בשלבים המוקדמים של מגיפת הקורונה, שוק ההנפקות הראשוניות צנח השנה. חברות הנסחרות בארה"ב גייסו הכנסות של 4.8 מיליארד דולר במהלך המחצית הראשונה של 2022 בהשוואה ל-155 מיליארד דולר ב-2021, לפי EY ו-Dealogic.

האשמים העיקריים כוללים את האינפלציה הגואה, העלאות הריבית של הפדרל ריזרב, הפלישה של רוסיה לאוקראינה והסגרים בעקבות הקורונה, שהבריחו משקיעים מנטילת סיכונים, אל מניות בטוחות יותר.
סולומון טוען שהשוק מסתגל למציאות החדשה שלו. "תמיד יש צבר של חברות שצריכות לצאת להנפקה", אמר סולומון, "אנחנו נמצאים שלושה רבעים בתוך סביבת שוק הון קשה יותר. ההיסטוריה תאמר שלושה, ארבעה, חמישה, שישה רבעים, השוק יסתגל מחדש".
אתמול פורסם גם כי דייויד סולומון עומד להעניק השנה את המעמד הנכסף של "שותף" ל-80 בנקאים תחתיו - העלייה השנתית הגדולה ביותר בחברות במועדון האקסקלוסיבי מאז סולומון קיבל את ההובלה ב-2018.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זו תמונה של המנכ"ל הקודם lloyd blankfein (ל"ת)
    ישי 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור