השוק

שופרסל בתכנית התייעלות: קיצוץ נרחב בכוח האדם וסגירת סניפים

בעקבות הפעלת מרכזי השילוח האוטומטי ייסגרו בשנים הקרובות מחסני האונליין, לצד סגירת סניפים שאינם רווחיים, שבמקומם יפתחו סניפים חדשים במיקומים אסטרטגיים. הקבוצה תקצץ מעל ל-10% ממצבת כוח האדם במטה

מערכת ice | 
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג')
קבוצת שופרסל מודיעה הבוקר על שורה של צעדי התייעלות נרחבים על מנת להתמודד עם התחרות העתידית והיעדים הפיננסיים של החברה ובשים לב, לעלייה בהוצאות התפעוליות ולהתייקרויות הצפויות בתשומות החברה וכן, כהיערכות להעברת חלק מפעילות ה-Online למרכז השילוח האוטומטי במודיעין במהלך שנת 2023. תכנית ההתייעלות כוללת שינויים במערך הסניפים וצמצום כוח האדם במטה החברה.
מטרת התכנית הינה הקטנת ההוצאות התפעוליות של החברה, על מנת להתמודד עם התחרות העתידית ולשפר את התוצאות הכספיות של החברה, תוך שמירה על רמת הפעילות ושירות הלקוחות. החיסכון המוערך בגין ההתייעלות לשנת 2023 מוערך בכ- 250 מיליון ש"ח. התכנית כוללת שלושה מוקדים: התייעלות בכוח אדם במטה, יחידות עסקיות ויחידות תמך (חסכון מוערך של כ-60 מיליון ש"ח), צמצום הוצאות תפעוליות (חסכון מוערך של כ-90 מיליון ש"ח), וסגירת חנויות (חסכון מוערך של כ-100 מיליון ש"ח). בעקבות הפעלת מרכזי השילוח האוטומטי ייסגרו כלל מחסני האונליין הייעודיים, לצד סגירת - 14 סניפים של החברה ו-11 סניפים של רשת Be.
במסגרת תכנית ההתייעלות של הקבוצה, שופרסל מציעה תכנית פרישה מרצון לעובדים המועסקים בהסכם קיבוצי במטה החברה והיחידות העסקיות. כמו כן, החברה תיפרד מחלק מעובדי המטה המועסקים בהסכמים אישיים, לצורך התאמת מצבת כוח האדם לצרכים ולאתגרי שוק הקמעונאות במציאות המשתנה. עבור עובדים אלו גובשה מעטפת תמיכה וסיוע, על מנת שיקבלו את מיטב הכלים והאמצעים הנדרשים לניהול המשך הקריירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה