השוק

אלביט בעסקת ענק: תספק מערכות לחימה לחיל אוויר באסיה

"אלביט מערכות" הודיעה כי זכתה בחוזה בסכום של כ-76 מיליון דולר לספק יכולת אימון לוחמה אלקטרונית (ל"א) לחיל אוויר של מדינה באסיה פסיפיק. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שנתיים
מערכת ice | 
בוצי מכליס (צילום ישראל סאן, יחצ)
"אלביט מערכות" הודיעה היום (שלישי) כי זכתה בחוזה בסכום של כ-76 מיליון דולר לספק יכולת אימון לוחמה אלקטרונית (ל"א) לחיל אוויר של מדינה באסיה פסיפיק. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שנתיים.  
במסגרת החוזה, אלביט מערכות תספק לחיל האוויר באסיה פסיפיק פתרון מתקדם המאפשר לצוותי אוויר לבצע אימוני טיסה בסביבה רוויית איומי ל"א מציאותיים. הפתרון משלב מגוון משדרים, חיישנים, מערכות תקשורת, שליטה ובקרה, וכן כלים לניתוח ותחקור.  
אורן סבג, מנכ"ל אלביט מערכות מודיעין ול"א, ציין: "המוכנות בתחום הל"א הפכה לקריטית עבור היעילות המשימתית ועבור השרידות, והדבר מחולל ביקוש גובר ליכולות אימון ל"א שהנן מעבר ליכולות הסינטטיות הקיימות. באמצעות שילוב טכנולוגיות הל"א המתקדמות שלנו עם יכולות האימון והסימולציה הייחודיות של החברה, אנו מסוגלים לספק פתרון שמשפר את המוכנות ומפחית את העלויות".    
 
עסקה זו מצטרפת לשתי עסקאות שעליהן דיווחה אלביט מערכות אתמול, בהיקף כולל של  59 מיליון דולר. אלביט מערכות אמריקה זכתה בחוזה מסגרת בסך 49 מיליון דולר לספק מערכות מרגמה לצבא היבשה האמריקני וכן עסקה נוספת. אלביט מערכות אמריקה זכתה בחוזה בסך 10 מיליון דולר לפתח חיישן ראיית לילה מתקדם. היקף העסקאות של אלביט מערכות מהשבוע האחרון יחד עם עסקה זו - 135 מיליון דולר.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה