השוק

בעלי אתר וואלה משדרג את התגמולים: מי יהנה מהרווחים?

בעלי חברת הגז שמגיע ממאגר תמר נהנה מצמיחה פנטסטית ברבעון האחרון, ועל כך הוא יתגמל את בכירי החברה שלו. אלו הסכומים שירוויחו
מערכת ice | 
אלי עזור (צילום פלאש90)
בעלי חברת תמר פטרוליום אלי עזור, שהוא גם בעלי רדיו 103, ואתרי החדשות וואלה ומעריב, עתיד להגדיל את תקרת הגמול ליו"ר חברת הגז שלו רוני בר-און, וכן למנכ"ל ערן וקנין.
מחירי הגז בישראל עולים אבל כמעט ללא הרגשה לעומת מה שקורה באירופה. בכל אופן, תמר פטרוליום נהנית מעלייה בהכנסות, ועל פי הודעת החברה באתר הבורסה, בר און ו-וקנין יהנו מכך ישירות. על פי בקשת החברה, יעודכן השכר של השניים, ותקרת התגמול שלהם תעלה ב-20%, ל-120 אלף שקל בחודש.

שדרוג נוסף שיגיע עם זה הוא הגדלת תקרת התגמול ההוני, שעד כה עמדה על מיליון שקל, ל-1.5 מיליון לבר און (המכהן ב-75% משרה), ול-1.44 מיליון למנכ"ל וקנין. סה"כ, תקרת עלות השכר של השניים תגיע לכ-4 מיליון שקל עבור כל אחד.
 
אסיפת בעלי המניות שתאשר את העניין תתכנס בתחילת החודש הבא, ובה יאושרו תקרות שכר גם לעובדים בכירים אחרים, מ-70 אלף ל-75 אלף שקל.
באפריל שנה שעברה נרכשה תמר פטרוליום מדלק קידוחים של תשובה, והיא מחזיקה בכ-17% ממאגר הגז הטבעי תמר. על פי דו"חות החברה, ברבעון השני השנה חלה עלייה של 57% בכמות הגז שנמכרה, לעומת הרבעון הקודם. הנתון הזה, בנוסף לעלייה של 5% במחירי הגז, הקפיץ את הכנסות החברה ב-71% ברבעון הנוכחי לעומת זה הקודם, והרווח התפעולי עמד על 47 מיליון דולר, כמעט פי שניים מהרבעון הקודם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה