השוק

מלרן פרויקטים מפרסמת את דו"ח הרבעון שלה ומציגה רווחים נאים

חברת הפרויקטים פרסמה את דו"ח הרבעון השני שלה ורשמה צמיחה של 42% ביחס לסוף שנת 2021, בחברה מאמינים כי הצמיחה רק תגדל
מערכת ice | 
עסקים (צילום pixabay)
מלרן פרויקטים מסכמת את המחצית הראשונה והרבעון השני של שנת 2022 ומציגה תוצאות שיא. לפי נתוני החברה תיק האשראי הכולל שלה לסוף הרבעון השני צמח בכ-42% לעומת סוף שנת 2021 ועומד על כ-1.15 מיליארד שקלים. הכנסות המימון זינקו ברבעון השני בכ-139% לכ-45.4 מיליון שקלים. כמו כן הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון השני טיפס בכ-82% לכ-13.1 מיליון שקלים.
מואנד ריאן, מנכ"ל מלרן פרויקטים התייחס לתוצאות הרבעון ואמר: "מלרן מציגה היום תוצאות שיא, והמשך צמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים והפיננסיים שלה. תיק האשראי של החברה ממשיך לצמוח וחצה את הרף של מיליארד שקלים". ריאן הוסיף: "אנו ממשיכים לפעול כל העת לגיוון, הוזלה והרחבה של מקורות המימון כחלק מאסטרטגיית הצמיחה ממוקדת הרווחיות של החברה. בהתאם לכך, גייסנו במהלך הרבעון השני כ-230 מיליון ש”ח בהנפקות של איגרות חוב ומניות, ובנוסף הגדלנו את מסגרות האשראי מול המערכת הבנקאית". 
 
מ.ל.ר.ן פרויקטים ומסחר בע"מ פועלת בישראל בתחום מתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים (B2B), עם התמחות במגזר הערבי-ישראלי. פעילותה העיקרית של החברה הינה מתן אשראי כנגד קבלת ממסרים דחויים, וכן במתן אשראי כנגד תשלום בממסרים דחויים עצמיים המוגבה לרוב בבטוחות מוחשיות. בנוסף החברה פועלת בתחום מתן אשראי לרכישת כלי רכב (B2C) בארה"ב באמצעות החברות הבנות לוגאנו ודרייב און. מנכ"ל החברה ובעל השליטה בה (50.18%) הינו מואנד ריאן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה