השוק

לוריאל ישראל יוצאת במכרז לניהול שיווק משפיענים

לוריאל ישראל מובילה בתחום בשוק המקומי בתחום ניהול המשפיענים ההולך ומתפתח בארץ. ההשקעה בשיווק משפיענים בלוריאל נאמדת בכ-15 מיליון שקלים בשנה. החברה יוצאת במכרז לניהול שיווק משפיענים, זאת לאחר המכרזים הדומים בתחומי המדיה, הדיגיטל והיח"צ
מערכת ice | 
אלי שגיב. לוריאל ישראל (צילום גיא כושי ויריב פיין)
חברת לוריאל ישראל יוצאת במכרז לניהול שיווק משפיענים, זאת לאחר המכרזים הדומים בתחומי המדיה, הדיגיטל והיח"צ. גורמים בשוק מעריכים את ההשקעה בשיווק משפיענים בלוריאל נאמדת בכ-15 מיליון שקלים בשנה.
לאור הצמיחה המהירה בתחום ניהול משפיענים בלוריאל ישראל, תפסה החברה בשנים האחרונות מובילות בתחום בשוק המקומי והגלובלי, והיא אחת מהשחקניות הגדולות בישראל בניהול משפיענים ובתקציבים.
תחום ניהול משפיענים בלוריאל ישראל נשען על מתודולוגיות גלובליות ומקרי בוחן מוצלחים הן גלובליים והן מקומיים. החברה יוצאת למהלך איתור שותפים אסטרטגיים לליווי הקבוצה בישראל בניהול משפיענים בכל חטיבותיה העיסקיות ומותגיה (לוריאל פריז, גרנייה, לנקום, איב סן לורן, ארמאני, מייבלין, וישי, קרסטס ועוד) כמו גם במותג התאגידי.
אלי שגיב מנכ"ל קבוצת לוריאל בישראל מסר "ריכוז המשאבים שלנו בעבודה מול שותף אסטרטגי אחד בניהול משפיענים יהווה עליית מדרגה נוספת בתחום ה Advocacy Marketing של לוריאל ישראל תוך כדי הטמעת סטנדרטים בינלאומיים, יכולות משופרות של בקרה וניטור, וחיזוק ערכים של גילוי נאות ושקיפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה