קריירה ולימודים

לוריאל השיקה קרן חדשה שתתמוך ביוזמות נשיות

חברת הקוסמטיקה לוריאל הקצתה 25 מיליון יורו לטובת הקמת קרן שתתמוך במיזמים נשים בתחום הקוסמטיקה: "סטארטאפים בראשות נשים מקבלים פחות מימון"
מערכת ice | 
קרן חדשה ליזמות נשים (צילום יחצ לוריאל פריז)
קבוצת הקוסמטיקה לוריאל הודיעה היום (ראשון) על השקת קרן חדשה L'Oréal BOLD FEMALE FOUNDERS, שנועדה להשקיע ולתמוך בסטארטאפים ביוזמת ובראשות נשים מכל העולם.
הקרן תנוהל על ידי קרן ההון סיכון של החברה  - BOLD – ראשי תיבות של "הזדמנויות עסקיות לפיתוח לוריאל", באמצעות הקצאה ראשונית של 25 מיליון יורו. ההשקעות התמקדו בתחום הקוסמטיקה במובנו הרחב, לרבות מותגים, טכנולוגיות, ביוטכנולוגיה ומדעים ירוקים. ייסודה של קרן זו וההשקעה בה.
"לוריאל מחויבת במשך שנים רבות לקידום נשים, באמצעות תוכניות ויוזמות רבות של קרן לוריאל, כמו לוריאל למען נשים ונערות במדע, ונשים למען האקלים. קרן BOLD FEMALE FOUNDERS  נועדה לממן את הסיכון שביזמות נשים, שעודנה נמוכה באופן יחסי, על ידי מתן מענה לאי-השוויון בפניו עומדות מייסדות במסע היזמות שלהן". מסר ניקולא הירונימוס, נשיא ומנכ"ל קבוצת לוריאל.
גוזל ישמטובה, מנהלת האסטרטגיה הראשית של BOLD, הוסיפה: "תעשיית הון סיכון מכילה יותר פירושה מתן יותר הזדמנויות ליזמיות שנמצאת בייצוג חסר. לאמיתו של דבר, סטארטאפים בראשות נשים מקבלים פחות מימון, ובכל זאת הם מתקדמים בעקביות. עם  BOLD FEMALE FOUNDERS, אנחנו רוצות לשנות את חוקי המשחק, על ידי השקעה ביצירתיות ובכישרון של הדור הבא של יזמות נשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה