השוק
סלקום חוגגת: עשרות אלפי לקוחות חדשים שהניבו רווח ענק
קבוצת סלקום מפרסמת היום את התוצאות לרבעון הראשון של שנת 2022. החברה מסכמת רבעון עם תוצאות חיוביות בהמשך למגמה שהתחילה בשנת 2021, בה עברה החברה לרווחיות. סלקום מציגה עליה ב-ARPU וירידה בשיעורי הנטישה
סלקום דיווחה היום (רביעי) על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2022, בו היא ממשיכה את המגמה החיובית ומציגה את הרווח הגבוה ביותר ב-20 הרבעונים האחרונים- 28 מיליון שקל, זהו הדו"ח הראשון תחת המנכ"ל החדש דניאל ספיר.
כאמור, הרווח הנקי לרבעון הראשון של 2022 הסתכם ב-28 מיליון שקל לעומת 7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, מדובר בעלייה ב-300 אחוז, זאת כאשר הרווח התפעולי ברבעון הראשון זינק ב-46% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
זרים המזומנים הפנוי הסתכם ב-52 מיליון שקל, זאת עם צמיחה של 31 אלף מנויי סלולר ברבעון הראשון ביחס לרבעון הקודם, צמיחה של 6,000 מנויי תשתית אינטרנט ברבעון הראשון ביחס לרבעון הקודם וצמיחה של 2,000 מנויי טלוויזיה ברבעון הראשון ביחס לרבעון הקודם.
הכנסות: החברה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2022 עם מחזור הכנסות כולל בסך של 1.055 מיליארד שקל, לעומת סך של 1.033 מיליארד שקל ברבעון המקביל בשנת 2021, המשקף עליה בשיעור של 2.1%. ההכנסות משירותי הסלולר ברבעון הנוכחי הסתכמו ב-475 מיליון שקל, עלייה של כ-3.9% ביחס לרבעון המקביל בשנת 2021. העלייה נובעת בעיקר בהכנסות משרותי נדידה בחו"ל בעקבות עליה בתיירות היוצאת, אל מול הרבעון המקביל שבו הוגבלה היציאה לחו"ל.
הכנסות מגזר נייח: ההכנסות משירותים במגזר הנייח הסתכמו לסך של כ-323 מיליון שקל, עלייה של כ- 6.6% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2021. העלייה נובעת בעיקר מעליה בהכנסות משרותי האינטרנט והכנסות מפעילות של מכירת דקות מול מפעילים בינלאומיים. יצוין כי קרוב למחצית מלקוחות סלקום בשירותי האינטרנט נהנים משירותי הסיבים.
הכנסות מציוד קצה: ההכנסות מציוד הקצה הסתכמו לסך של כ-297 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2022, ירידה של כ-4.8% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2021, בעיקר בשל ירידה במכירות קצה במגזר הנייד. עם זאת, בשורת הרווח של מכירת ציוד קצה רשמה החברה רווח של 53 מיליון שקל, המשקף עלייה של 9.9% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2021.
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום סיכם: "סלקום פותחת את שנת 2022 עם תוצאות מצוינות לרבעון בכל הפרמטרים המרכזיים, הן הכספיים והן התפעוליים. התוצאות מעידות על המשך מגמת הצמיחה והתחזקות החברה. אנחנו ממשיכים בפעילות של פריסת אתרי דור 5, השקעה בתשתיות הסיבים בין היתר באמצעות IBC, קידום שירות הלקוחות שלנו ובמנועי צמיחה נוספים אשר יסייעו לנו להמשיך ולהגדיל את רווחיות החברה".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה