השוק

גו-טו גלובל השלימה סבב גיוס לקראת המיזוג עם נרהטק

גו-טו שבבעלות שגריר, אדם נוימן ומשפחת אונגר (יבואנית קיה) קיבלה השקעה מחברת ION הספרדית שתשפר את סיכויי אישור המיזוג עם נהרטק הבורסאית; יחס המיזוג בין גו-טו לנרהטק יעמוד על 73.3% לבעלי גו-טו והיתרה תוקצה לבעלי מניות נרהטק
ניצן כהן | 
גיל לייזר קאר טו גו (צילום גלעד בר שלו)
גו-טו גלובל (GOTO GLOBAL) סיימה סבב גיוס הון עם השקעה של 2.5 מיליון דולר מחברת ION הספרדית ובכך היא משפרת את סיכויי אישור המיזוג שלה עם חברת נרהטק הבורסאית. 
ION ION חתמה למעשה על הסכם להשקעה של 2.5 מיליון דולר ב-GoTo Global וביום שלישי האחרון אישרו בעלי המניות של החברה את מתווה השקעה ואת סבב הגיוס.

כעת, האסיפה הכללית של נרהטק צפויה להתכנס בתקופה הקרובה כדי לאשר את עסקת המיזוג עם GoTo. לאחר האישור (ככל שיאושר) תהפוך  GoTo לחברה ציבורית שתיסחר בבורסה בתל אביב. העסקה תתבצע על ידי מיזוג לתוך החברה הציבורית נרהטק מדיה (NRTK.TA) ובהתאם לתנאים עליהם דיווחה החברה לאחרונה לפי יחס של 73.3% לבעלי המניות ב-GoTo וכ-26.7% לבעלי המניות של נרהטק.
על פי הסכם ההשקעה, תצטרף ION ION לסבב הגיוס המקדים (Pre-IPO) של החברה, יחד עם קבוצת ASTARA - שחקן אוטומוטיב גלובלי ענק, חברת הביטוח הפניקס ומיטב דש. גם קשת, בעלי ערוץ 12, השקיעו בחברה כנגד מתן שירותים.
 
כמו כן, כלל בעלי המניות הקיימים של החברה: קבוצת שגריר, אדם נוימן, משפחת אונגר ועוד קרנות הון סיכון גרמניות השקיעו במסגרת סבב זה. ההשקעה מקדמת מאוד את חוסנה הפיננסי של GoTo. יחד עם ההון של חברת נרהטק, צפויה החברה המאוחדת, במועד השלמת העסקה, להיות עם מעל 26 מיליון דולר בקופת המזומנים.
חברת GoTo Global (בשמה הקודם CAR2GO) פועלת בתחום התחבורה השיתופית בארץ ובעולם הפועלת על בסיס מודל של מתן שירות Multimodal המספק פתרון לכלל שירותי התחבורה באמצעות פלטפורמה טכנולוגית אחודה, תתמזג לתוך החברה הציבורית נרהטק מדיה. 
מנכ"ל GoTo Global, גיל לייזר: "הצטרפות בעלת מניות כה חשוב ל-GoTo, רגע לפני הפיכתנו לחברה ציבורית מהווה הבעת אמון חשובה בנו. אנו עושים היום עוד צעד משמעותי במסע שלנו להנגשת בשורת התחבורה השיתופית לעוד ועוד אנשים. כניסתה של קבוצת רכב ענקית בעלת ניסיון אדיר וקשרים בעולם האוטומוטיב כבעלת מניות, מהווה עדות לכך שהעולם משתנה ועובר מבעלות על רכב לשירות תחבורה שיתופית. ההשקעה הנוכחית מקרבת אותנו למהלך של הפיכת GoTo לחברה ציבורית והרחבת ההשקעה בפעילות הקיימת שלנו במטרה להפוך את כלל השווקים שלנו לרווחיים".
 
‏GoTo פועלת בגרמניה, ספרד, ישראל ומלטה. מודל ה-Multimodal שלה מאפשר מערכי שיתוף לכל סוגי כלי התחבורה: מכוניות, אופניים, קורקינטים וקטנועים חשמליים באמצעות מנוי אחד ואפליקציה אחת. 
בחברת GoTo השקיעו עד היום קבוצת DBSI בראשות יוסי בן שלום באמצעות חברת שגריר מערכות, היזם של WeWork אדם נוימן, משפחת אונגר מיבואניות הרכב הגדולות בישראל, DQuadrat Equity Partner, IBB Ventures, ASATRA, ו-Bonventure. לחברה כ-300 עובדים, בישראל, גרמניה, מלטה וספרד, מנכ"ל החברה הוא מר גיל לייזר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה