השוק

פלסאנמור חתמה על הסכם עם קופ"ח כללית, המניה מזנקת

החברה, המפתחת מכשירי אולטרסאונד ניידים ומנוהלת על ידי ד"ר אלעזר זוננשיין, תמכור לקופת החולים את מכשיר הזקיקים הביתי שפיתחה. העסקה מוערכת ב-11 מיליון דולר
איתמר כהן | 
אלעזר זוננשיין מנכ"ל פלסאנמור (צילום אביב חופי, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברת פלסאנמור (Pulsenmore), העוסקת בפיתוח מכשירי אולטרסאונד ניידים, הודיעה היום (שני) כי תמכור לשירותי בריאות כללית את מכשיר אולטרסאונד הזקיקים הביתי שפיתחה. במסגרת ההסכם, כללית תרכוש מפלסאנמור אלפי יחידות של המוצר, כהזמנה שנתית מינימלית למשך ארבע שנים, בהיקף כולל של כ-11 מיליון דולר. מניית החברה מזנקת כעת במסחר בתל אביב בכ-10%.
מכשיר הזקיקים שפיתחה החברה, Pulsenmore FC, מיועד לבדיקה עצמית של גודל הזקיקים אצל נשים הנמצאות בתהליך הפריה חוץ-גופית ובתהליכי שימור פריון, ומאפשר לבצע עד 50 סריקות למדידת גודל הזקיקים בשחלות ועובי רקמת רירית הרחם. המעבר לסריקה ביתית באמצעות המוצר צפויה לחסוך למטופלות את הצורך להגיע למרכזי בריאות האישה בבתי החולים.
לדברי פלסאנמור, ברחבי העולם מבוצעים כיום כ-2.5 מיליון מחזורי הפריה חוץ-גופית בשנה, מתוכם כ-50 אלף בישראל. החברה צופה כי פוטנציאל השוק של מכשיר הזקיקים הוא כ-60% מכלל הנשים שעוברות טיפולי הפריה חוץ-גופית ברחבי העולם. החברה, המפתחת מוצרי אולטרסאונד גם עבור חולי לב וכליות, קיבלה לפני כחודשיים את אישורו של משרד הבריאות לשיווק מכשיר הזקיקים שפיתחה.
פלסאנמור - שהוקמה ב-2014 על ידי ד"ר אלעזר זוננשיין, המכהן כמנכ"ל החברה - הונפקה ביוני בבורסה בתל אביב, וגייסה בהנפקה כ-137 מיליון שקל. מניית פלסאנמור ירדה ב-6.3% מאז ההנפקה, והחברה נסחרת כיום לפי שווי של כ-667 מיליון שקל.
ד"ר זוננשיין מסר כי "ההסכם מביא עמו בשורה משמעותית למטופלות רבות, העוברות את תלאות הדרך של טיפולי פוריות ושימור. אנו בטוחים שההתמחות הייחודית של החברה במכשירי אולטרסאונד תבוא לידי ביטוי במהפכת הטיפול הביתי שעוברת על העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה