השוק

פלסאנמור החלה להיסחר בבורסה; הרווח לרוכשים בהנפקה 17%

פלסאנמור פיתחה מכשיר אולטרסאונד לשימוש בייתי שמעביר את תוצאות הבדיקה לפיענוח באופן אוטומטי; קופת חולים כללית ביצעה הזמנה ראשונה של המכשירים של החברה
ניצן כהן | 
דר' אלעזר זוננשיין מנכ"ל פלאסנמור והמוצר (צילום פלאסנמור יח"צ)
חברת פלסאנמור (Pulsenmore) השלימה בתחילת השבוע הנפקה בבורסה בתל-אביב. המניה החלה להיסחר היום בבורסה והרווח למשקיעים שרכשו מניות בהנפקה עומד על 17%. החברה הנפיקה במחיר של 16 למניה והיום נסחרה המניה במחיר של 18.85 שקל.
במסגרת ההנפקה גייסה החברהכ-137 מיליון שקל. ההנפקה בוצעה לפי שווי של כ-670 מיליון שקל (לפני הכסף, בהנחת דילול מלא בעקבות מימוש אופציות שבידי בעלי מניות החברה). את ההנפקה הובילו חברות החיתום של לידר, אייפקס ו-וליובייס. מניות החברה החלו להסחר בבורסה היום (ג') בבוקר.
החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי ד"ר אלעזר זוננשיין, המכהן כמנכ"ל החברה, וברשותה כיום אישורים לשיווק אולטרסאונד הביתי בשוק בישראל וכן אישור CE לשיווק באירופה. בנוסף, החברה הגישה בקשה לאישור המוצר למנהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA).
פלסאנמור פיתחה טכנולוגיה ייחודית בתחום האולטרסאונד. החברה מייצרת ומשווקת כיום מכשיר אולטרסאונד ביתי, המאפשר לנשים הרות לבצע סריקת אולטרסאונד ביתית שנשלחת לבדיקה על ידי רופא. המכשיר מאפשר מעקב אחר פרמטרים קריטיים לחיות העובר: דופק, תנועות וכמות מי שפיר.
לפלסאנמור יש הסכם משמעותי ראשון עם שירותי בריאות כללית, הכולל הזמנה ראשונה של 20 אלף יחידות של המוצר בכ-6 מיליון דולר. החברה מנהלת כיום מו"מ עם קופות חולים נוספות וכן עם מפיצים וחברות גדולות ברחבי העולם. החברה שוקדת כבר כיום על פיתוח מנועי צמיחה נוספים, ובין היתר מפתחת מוצר נוסף בתחום רפואת הנשים, עבורו כבר התקבל אישור הלסינקי לביצוע ניסוי קליני. כמו כן, החברה מפתחת מוצרי אולטרסאונד לניטור מצבם של חולים כרוניים במחלות לב וכליות.
ד"ר אלעזר זוננשיין, מנכ"ל החברה: "אנו מודים לציבור המשקיעים על האמון הרב בחברה, במוצריה ובחזונה העסקי, ובכוונתנו להמשיך בפיתוח עסקי החברה בישראל, באירופה ובארה"ב באמצעות כספי ההנפקה, וכן לשתף את ציבור בעלי המניות בהצלחת החברה ובמהפכה שהיא מובילה בעולם בתחום בדיקות האולטרסאונד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה