השוק

איירון סורס: ההנפקה הגדולה בתולדות ההייטק הישראלי מתחילה להיסחר היום

לאחר השלמת המיזוג של איירון סורס עם הספק Thoma Bravo היא תחל להיסחר היום; איירון סורס היא ההנפקה הגדולה ביותר שהייתה אי פעם לחברה ישראלית: "משקפת הזדמנות השקעה מאוד אטרקטיבית"
ניצן כהן | 
הנהלת איירונסורס (צילום אדם פרימר)
איירון סורס, השלימה את המיזוג עם חברת הספאק Thoma Bravo (סימול: TBA), החברה תחל להיסחר בבורסה בניו יורק היום תחת הסימול IS. 
המיזוג בין איירון סורס לספאק כולל רכיב של 2.15 מיליארד דולר במזומן, הכולל  PIPE (השקעה פרטית) של 1.3 מיליארד דולר בנוסף לכספי  הנאמנות של TBA. עם השלמת העסקה, איירון סורס קיבלה לקופתה כ-660 מיליון דולר במזומן (אחרי תשלום הוצאות העסקה). תומר בר זאב, מנכ״ל ומייסד שותף, וצוות המייסדים של החברה ימשיכו להוביל את החברה הממוזגת. אורלנדו בראבו, נשיא מועצת המנהלים של Thoma Bravo Advantage, ומייסד ושותף מנהל בקרן תומא בראבו יצטרף למועצת המנהלים של איירונסורס לאחר המיזוג.
״היום הוא צעד חשוב עבור איירון סורס כפלטפורמה גלובלית מובילה עבור מפתחי אפליקציות ומשחקים, ואנו נרגשים להיכנס לשווקים הציבוריים ולהמשיך ולקדם את הפלטפורמה והחזון שלנו״, אומר תומר בר זאב, מנכ״ל ומייסד שותף של איירון סורס. ״אנו גאים להגיע להישג זה המהווה עדות לעוצמתה של הפלטפורמה שלנו. אני מודה לכל הצוות המוכשר של  איירון סורס על העבודה הקשה שלהם אשר הובילה אותנו לנקודה המשמעותית הזאת ועל התמיכה הבלתי מסויגת של המשקיעים הקיימים והחדשים שלנו.”
״איירון סורס משקפת הזדמנות השקעה מאוד אטרקטיבית בשל השילוב הייחודי שלה של גודל, קצב צמיחה ושולי רווח גבוהים״ אומר אורלנדו בראבו, נשיא מועצת המנהלים של Thoma Bravo Advantage, ומייסד ושותף מנהל בקרן תומא בראבו. ״הפלטפורמה של החברה היא אחת הפופולריות בשוק האפליקציות, ולצוות של איירון סורס רקורד מוכח של פיתוח מוצרים חדשניים המספק ערך מוסף משמעותי עבור בסיס לקוחותיה ההולך וגדל. אני נרגש לחבור לתומר ולצוות המוכשר של איירון סורס".
"היום, אנחנו זוכים להיות שותפים להנפקה הגדולה בתולדות ישראל,״ אומר שלמה דברת, שותף מייסד של ויולה ונצ'רס וממשקיעה הראשונים של החברה. ״הייתה לנו זכות אדירה להצטרף למסע הזה עוד מימיה הראשונים של החברה. הפיכתה של איירון סורס לחברה ציבורית תביא ערך משמעותי לא רק להמשך צמיחת החברה עצמה אלא גם לכלכלה הישראלית, בהגדלת התעסוקה ובניית שכבה חדשה של חברות טכנולוגיה ישראליות בקנה מידה גלובאלי,״ הוסיף.
את ההנפקה ליוותה פירמת רואי החשבון PwC.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה